Poimintoja aiheesta Eläinvitsit
Mikäli pidit eläinvitsi aihealueen Jääkaappi vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras eläinvitsi.
Mitä mursu sanoi jääkarhulle?
- Have an ice day!
Eläinvitsit | Lisätty: 18.04.2023
Olipa kerran kaksipäinen strutsi.
Toinen pää sanoi, että mennään.
Toinen pää vastasi, mene sinä ekana, niin minä tulen perässä.
Eläinvitsit | Lähettänyt: Ilpo. 9 V | 30.06.2022
Eläintarhan kenguru oli karkuteillä.
Hänen aitaustaan korotettiin ja kenguru tuotiin takaisin aitaukseen.
Seuraavana päivänä kenguru oli taas kateissa ja sen aitaa korotettiin niin paljon, kunnes se oli 10 metriä korkea.
Viereisen aitauksen kirahvi kysyi kengurulta:
- Kuinka korkeaksi aitaa pitää korottaa, jotta pysyt siellä?
Kenguru vastasi:
- 2 metriä riittäisi, mutta kun portti jätetään aina auki.
Eläinvitsit | Lähettänyt: Kissahullu:3 | 11.01.2023
Mikä on Suomen yleisin kala?
- Kännikala.
Eläinvitsit | Lisätty: 13.05.2022
Miksi hevonen osti pariston?
- Hän halusi olla virta-hepo.
Eläinvitsit | Lisätty: 11.02.2025
Jänis meni kauppaan ja kysyi:
-Onko porkkanoita?
Johon myyjä vastasi:
-Ei, meillä ei ole porkkanoita juuri nyt.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
-Onko porkkanoita?
Myyjä:
-Meillä ei ole tänäänkään porkkanoita.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko porkkanoita?
Myyjä hieman punaisena:
-Meillä ei ole porkkanoita, ja jos tulet vielä huomenna saman kysymyksen kera, naulaan sinut seinälle muita muistuttamaan!
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko nauloja?
Myyjä:
-Ei, meillä ei ole nauloja.
Eläinvitsit | Lisätty: 04.08.2023
Mikä on Kanadan vastakohta?
-Kukkoda
Eläinvitsit | Lähettänyt: RuutiLove | 21.07.2024
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Eläinvitsit | Lähettänyt: Ressu | 28.06.2023
Mikä mehiläinen tekee maitoa?
-Boo-bees
Eläinvitsit | Lähettänyt: Imppu | 09.11.2022
Mitä kameli tekee kun sitä harmittaa?
- Tykkää kyttyrää.
Eläinvitsit | Lähettänyt: mrkeyboard | 28.09.2023