


Mainos:


Mitä juniorijalkapalloilija kertoo palattuaan joukkueensa kanssa Brasilian matkalta:
- Käytiin koko joukkue Kaka:lla.
Stagala puhui ennen matsia isosti:
- Mä en pelkää Makwania.
Sitten alkoi Makwan Amirkhanin sisääntulomusiikki.
Yleisö huusi. Valot välkkyi. Tunnelma nousi.
Ja yhtäkkiä Stagala kysyi järjestyksenvalvojalta:
- Tää on vielä peruttavissa… eikö?
Miksi Meksikolla ei ole olympiajoukkuetta?
- Koska kaikki juoksu-, hyppy-, ja uintitaitoiset ovat jo karanneet Yhdysvaltojen puolelle.
Miten urheilujoukoissa nykyään komennetaan hiihtäjiä?
- Asento! Katse oikeaan päin! EPO!
Urheilu on nykyään sitä, että jännitetään läpäiseekö urheilija dopingtestin vai ei.
Kaveri kysyi ennen ottelua:
- Uskotko että Stagala selviää kolme erää?
Toinen vastasi:
- Riippuu siitä lasketaanko sisääntulo mukaan.
Mitä yhteistä on Kiira Korvella ja Vesa-Matti Loirilla?
- He molemmat aloitti uransa kaatuilemalla.
Lehmä teki maalin!
Katsomossa ihmeteltiin, miksei se tuuleta?
- Se ammui omiin.
Mitä Räikkönen tekee hississä?
- Painaa Buttonia.
Montako jääkiekkoilijaa tarvitaan pesemään auto?
- Viisi. Neljä pitää sieniä paikoillaan ja yksi ajaa autolla edestakaisin.











