


Mainos:


Miksi joulupallo punastui kuusen oksalla?
- Kuusi kuiskasi sille, että se oli tänä vuonna poikkeuksellisen kiiltävä ja turhankin huomiota herättävä.
Miksi Amerikassa luullaan, että joulupukki on ruotsalainen?
-Tavallisessa talossa on ainakin kaksi ovea ja kymmenen ikkunaa, mutta silti pukki tunkee sisään savupiipusta.
Joulu pukki halusi kovasti piparia, mutta muori vastasi:
- En todellakaan anna, koska olet kauhean pullea pipareitten takia.
Mitä joulupukki vastasi, kun muori kysyi, miksi tämä tulee aina myöhään kotiin?
- Minulla on yöllä paljon käyntejä, ja jostain syystä kaikki haluavat, että viivyn hieman normaalia pidempään.
Mikä on Ruotsin soitetuin joululaulu?
- Silvian joululaulu.
Miksi tonttu teki aina ylitöitä?
- Hän sanoi, että pajalla on yksi kone, jota hän haluaa käyttää vain silloin kun kukaan ei näe, se kuulemma tärisee juuri sopivasti.
Mikä on huonomuististen joululaulu?
- Koska meillä on joulu.
Mikä on joka pojan unelmien ammatti?
- Joulupukki tietysti! On kuin iso pomo ja julkkis. Työt alkaa vasta illalla, eikä tarvitse herätä aikaisin ja töitäkin on vain yhtenä päivänä vuodessa. Saa matkustella ympäri maailmaa ja bonuksena on kirja, johon on koottu kaikkien maailman tuhmien tyttöjen osoitteet!
Kolme suomalaista lähti metsään hakemaan joulukuusta. Yhdellä oli saha, toisella kirves. Mikä kolmannella oli?
- Ientulehdus. Joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Miksi joululahjapaperi repeili jatkuvasti?
Tonttu totesi vain:
- En minä mahda mitään, kun osa paketeista on niin… pulleita.








