


Mainos:


Miksi Joulumuori hymyilee aina iltaisin?
- Pukki kantaa kotiin ison säkin, eikä muori ole vakuuttunut, että kaikki sen sisällöstä ovat lahjoja.
Miksi joulupukki viihtyy lahjapaketointipisteellä niin pitkään?
- Hän väittää tarkistavansa mitoitusta, mutta jotenkin hän päätyy aina auttamaan aikuisten pakettien “sovituksessa“.
Miksi aikuisetkin toivovat pukin käyvän heidän luonaan yöllä?
- He kuulemma arvostavat sitä, miten pukki osaa “hiipiä hiljaa sisään ja poistua yhtä huomaamattomasti“.
Miksi yksi tontuista koristelee kuusen mieluummin yksin?
- Koska hän pitää siitä hetkestä, jolloin saa ripustaa pallot, etenkin ne isoimmat.
Miksi tonttu teki aina ylitöitä?
- Hän sanoi, että pajalla on yksi kone, jota hän haluaa käyttää vain silloin kun kukaan ei näe, se kuulemma tärisee juuri sopivasti.
Miksi yksi poroista ei enää katso pukkiin päin?
- Se näki, mitä pukki teki yksin lahjavaraston puolella, eikä ole toipunut näystä.
Miksi tonttu hiipi pajalle keskellä yötä?
- Hän väitti tarkistavansa koneita, mutta löytyi lopulta istumasta tärisevän laatikon päältä ja mumisi: ”Kyllä tämä käy testauksesta…“
Miksi yksi poro nyki valjaita koko matkan?
- Pukki sanoi sen olevan levoton, mutta muori arveli, että joku oli harjannut sen… liian nautinnollisesti.
Mitä joulupukki pelkää?
- Säkkipimeää.
Miksi joulupukki ei paljasta tuhmalistan nimiä?
- Koska puolet kiistäisi kaiken ja toinen puoli haluaisi vain tietää, voisiko olla vielä tuhmempikin.








