


Mainos:


Miksi Amerikassa luullaan, että joulupukki on ruotsalainen?
-Tavallisessa talossa on ainakin kaksi ovea ja kymmenen ikkunaa, mutta silti pukki tunkee sisään savupiipusta.
Mitä tonttu sanoi, kun pukki pyysi oikaisemaan hänen keppiään?
- Se on luonnostaan vähän käyrä, en minä sitä suoraksi saa.
Mikä on palomiesten joululaulu?
-Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, vääkii nukkuu!
Miksi joulupukin porot eivät suostuneet lähtemään reissuun jakamaan lahjoja ympäri maailmaa?
- Ne pelkäsivät porona virusta.
Miksi joulupallo punastui kuusen oksalla?
- Kuusi kuiskasi sille, että se oli tänä vuonna poikkeuksellisen kiiltävä ja turhankin huomiota herättävä.
Mitä tonttu huusi liukastuessaan lumikasassa?
- Nyt meni joulumieli ja melkein koko pipari hajalle!
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Hän ei enää uskonut itseensä.
Mikä on Ruotsin soitetuin joululaulu?
- Silvian joululaulu.
Miksi pukki kantaa mukanaan toista, pienempää säkkiä?
- Hän sanoo sen olevan työkaluille, mutta muori epäilee, että siellä on ”aikuisten toiveisiin liittyviä tarvikkeita”.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Koska hän ei uskonut itseensä.








