


Yhteistyökumppanin mainos:


Sanna Marin on kova bilettämään, josta on noussut jo pari kohua.
Tyhmälle kansalle hän esittelee itseään:
- Ettekö te ymmärrä että minä olen ihminen, enkä mikään opetusneuvos nuorisolle.
Sanna Marin pääsi Tampereen kaupungin toimistoon kesätöihin. Eräänä aamuna hän seisoi paperinivaska kourassaan onnettoman näköisenä paperisilppurin luona kun eräs työkaveri kulki ohi.
Työkaveri kysyi Sannalta:
- Tarttetko apua?
Sanna:
- Miten tää laite toimii?
Auttavainen kaveri työnsi paperit silppuriin, painoi nappia ja sanoi:
- Se on nääs näin yksinkertaista.
Sanna katsoi laitteen rouskutusta ihmetyksestä ymmällään ja kysyi:
- Upeeta! Kysysin vielä, miten saa noista papereista pomolle kopion?
Kalle tuli toiseksi juoksukilpailussa.
Kilpailun järjestäjä onnitteli häntä ja sanoi:
- Toiseen palkintoon kuuluu, että saa kätellä pääministeriä.
Kalle:
- Mieluummin potkaisisin häntä persuuksille!
Kilpailun järjestäjä:
- Pahoittelen, se on ensimmäinen palkinto.
Hallitus meni sitten poistamaan eläkeputken. Huono homma...
Ennen kaikki oli niin selvää:
Siemenputkessa ja emätinputkessa matkustelun jälkeen mentiin koulutusputkeen.
Sitten siirryttiin uraputkeen ja lopulta odottelemaan eläkeputkea.
Onneksi vielä on tarjolla sentään ryyppyputki, josta on edelleen sujuva siirtymä koiranputkeen.
Mikä on Keinäsen kauppalista?
-Oivariini, Margariini, Ingmariini ja Sannamariini
Loistava idea, uusi kansanterveyden helmikauppa!
Perustetaan Suomeen huume Alko, koska monopoli on kauneinta silloin kun sitä on mahdollisimman monessa asiassa. Valikoimiin voisi ottaa myös peukun, jonka lunastaisi kätevästi lahjakorteilla. Erinomainen tapa opettaa nuorille talousosaamista ja pisteiden keruuta samalla kertaa.
Tukkutoimituksetkin hoituisivat vastuullisesti läheltä. Ruotsin mukavista lähiöistä Tukholman kieppeiltä saa tavaraa näppärästi, eikä tarvitse vaivautua Kolumbiaan asti täyttämään hyllyjä. Logistiikka tehostuu ja kestävän kehityksen raporttiin saadaan uusi kultainen luku.
Myymälöiden vartiointi annetaan Puolustusvoimille. Samalla harjoitellaan valmiutta, luodaan työpaikkoja ja nostetaan kansalaisten turvallisuuden tunnetta. Kaikki voittavat, ainakin paperilla.
Jorma ja Seppo olivat golfaamassa. Jorma ihmetteli, kun Sepon vyöllä keikkui 25-senttinen puinen juna.
Jorma kysyi:
- Mistä sinä tuon olet saanut?
Seppo vastasi:
- Sain sen pullon hengeltäni.
Jorma:
- Juku, onko sinulla pullon henki?
Seppo:
- Jep, tässä se on bägissäni ja otti Lasol-pullon esiin.
Seppo avasi Lasol-pullon, jolloin henki pomppasi esiin.
Henki sanoi:
- Terve sulle. Jos olet isäntäni kaveri,voit toivoa jotain.
Jorma mietti hetken ja pyysi sitten, että kierroksen päätyttyä häntä odottaa viisi Bemaria klubitalon parkkipaikalla.
Toteutuu, sanoi henki ja livahti takaisin pulloon. Jorma koetti pelata loput reiät niin nopeasti kun pystyi ja kiirehti 18. reiän jälkeen parkkipaikalle, jossa Lipponen, Tuomioja, Marin, Halonen ja Heinäluoma seisoivat.
Jorma:
- Mitä hittoa, pyysin viisi Bemaria, enkä viittä enkä viittä demaria.
Seppo vastasi:
- Luuletko sitten, että minä pyysin 25 senttistä junaa?
Mitä eroa on hallituksella ja kaljakorilla?
- Hallitus kusettaa enemmän.
Mitä Putinin pitäisi rakentaa voittaakseen sodan?
- Kasino. Nimittäin talo voittaa aina.
Marin, Saarikko, Ohisalo ja muut kyseisen hallituksen ministerit olivat lentokonematkalla samassa koneessa, mutta kesken matkan kone syöksyi maahan ja tuhoutui. Ketkä pelastuivat?
- Suomen kansa.











