Poimintoja aiheesta Blondivitsit
Mikäli pidit blondivitsi aihealueen Kaksi blondia railakkaan illan jälkeen hotellilla vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras blondivitsi.
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Blondivitsit | Lähettänyt: Raksamies | 11.11.2021
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Blondivitsit | Lähettänyt: Kekkonen | 27.10.2021
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Blondivitsit | Lisätty: 24.07.2023
Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Blondivitsit | Lähettänyt: Zeus | 11.11.2021
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Blondivitsit | Lähettänyt: Hissipieru | 11.11.2021
Mitä eroa on viisaalla blondilla ja ufolla?
– Ufoista on tehty havaintoja.
Blondivitsit | Lähettänyt: Meikäläinen | 28.10.2021
Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Blondivitsit | Lisätty: 26.08.2024
Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Blondivitsit | Lähettänyt: Blow job | 11.11.2021
Mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla?
- Blondi ei vaahtoa kun sitä panee suuhun.
Blondivitsit | Lähettänyt: Pepsodent | 24.05.2022
Tietokilpailussa juontaja kysyi blondilta:
- Mistä lasisilmä on tehty?
Blondi mietti pitkään ja vastasi viimein:
- En tiedä...
Juontaja kuulutti oikean vastauksen kovaan ääneen:
- No lasista tietysti!
Blondi:
- Ai mutta tottakai! Eihän siitä muuten näkisi läpi.
Blondivitsit | Lähettänyt: Glass eye Joe | 02.02.2024