


Yhteistyökumppanin mainos:


Jänis, orava, kääpiösiili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa.
Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta.
Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua:
- Missä ihmeessä se kaveri viipyy? Tässähän kuollaan kohta janoon!
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni:
- Jos siellä ruvetaan vittuilemaan, mä en lähde ollenkaan!
Krokotiili eksyi turistirannalle, näki surffaajia aalloilla ja huokaisi onnellisena:
- Mikä palvelu, lounas tarjoittimella
Miksi hai ei voi ajaa taksia?
- Koska se olisi haitaksi.
Mitä Korkeasaaren eläintenhoitaja sanoi, kun karhu karkasi?
- Nyt minua kohtasi otsonikato.
Mies meni ravintolaan sisään taluttaen lammasta narun päässä...
Portieeri pysäytti parivaljakon ja kysyi “Kuinka sinä kehtaat tuoda sian ravintolaan“
“Ettekö näe,että tämä on lammas“ sanoi mies...
“Pidä sinä turpas kiinni,minä kysyin lampaalta“ sanoi portsari...
Koira ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Hän on jumala!
Kissa ajattelee:
- Tuo ihminen hoitaa minnua, ruokkii minut ja on minulle muutenkin hyvä. Minä olen jumala.
Mikä on vihreä ja roikkuu puussa?
- Harakan räkä
Voiko kenguru hypätä taloa korkeammalle?
- Voi, koska talot eivät osaa hypätä.
Kettu ja jänis kinastelivat metsässä. Paikalle saapui hyvä haltijatar, joka lupasi molemmille 3 toivomusta, jos ne eivät enää riitelisi.
Kettu toivoi ensin: Se toivoi naarasketun.
Sitten jänis toivoi mopon.
Kettu toivoi toisen naarasketun.
Jänis toivoi viiden kilon säkin porkkanoita.
Sitten kettu toivoi ahneuksissaan kolmannen naarasketun.
Jänis hyppäsi mopolleen, heitti porkkanasäkin olalleen ja painoi kaasua.
Mennessään jänis huusi olkansa yli kolmannen toivomuksensa:
-”Viimeinen toivomus on, että ketulla ei seiso!”
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.











