Poimintoja aiheesta Kouluvitsit
Mikäli pidit kouluvitsi aihealueen Koulun laiskin vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras kouluvitsi.
Kouluhammaslääkäri tutki kahdeksanvuotiaan Susannan maitohampaita.
Lääkäri:
- Nyt on varmastikin jo liian myöhäistä näitä paikata.
Susanna:
Mutta minähän tulin tasan puoli kahdeksan, niin kuin opettaja käski.
Kouluvitsit | Lisätty: 25.08.2022
Mikon pomo käski Mikkoa kopioimaan sanomalehtien sivut.
Mikko sai homman suoritettua ja sanoi pomolle:
- No niin pomo, olen kopioinut nämä!
Pomo:
- Joo hyvä, mutta miksi helkutissa noiden valokopioimisessa kesti kolme viikkoa?!
Mikko:
- Pitikö ne valokopioida?! Minä kopioin kaiken käsin!
Kouluvitsit | Lähettänyt: Tuleva koomikko Hemppu | 20.10.2022
Jos koulu alkaa 8:00 ja loppuu 15:00, niin kuinka kauan koulupäivä silloin kestää?
- Ihan liian kauan.
Kouluvitsit | Lisätty: 18.10.2022
Mitä Maria Lund tekee koulun penkillä?
- Lunddaa
Kouluvitsit | Lisätty: 12.11.2022
Oppilas kysyi opettajalta:
- Opettaja voiko saada sellaisesta rangaistusta, mitä ei ole lainkaan tehnyt?
Opettaja vastasi:
- Ei tietenkään, miksi tuollaista kysyt?
Oppilas:
- Siksi vain, että en ole tehnyt lainkaan läksyjäni.
Kouluvitsit | Lisätty: 03.12.2022
Matematiikan tunnilla opettaja sanoi:
- No niin, kysyn teiltä kohta jonkun kysymyksen ja te vastaatte HETI onko selvä?
Oppilaat ilmoittivat ymmärtävänsä nyökkäämällä.
Opettaja jatkoi:
- Ville paljonko on 6+5?
Ville vastasi:
- HETI!
Kouluvitsit | Lisätty: 07.10.2022
Kuinka monta kirjainta on aakkosissa?
- Kymmenen.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Aapiskukko | 21.12.2022
Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Kouluvitsit | Lisätty: 29.12.2022
Ekaluokkalainen seisoi tien varressa ja itki.
Ohikulkija kysyi:
- Miksi itket?
- No, kun yhtään autoa ei tule!
- Mitä itkemistä siinä on?
- No, kun koulussa opetettiin, että tien yli saa mennä vasta, kun auto on mennyt ohi!
Kouluvitsit | Lisätty: 20.04.2023
Poika tuli koulusta ja vaipui umpiväsyneenä sohvalle.
Poika valitti:
- Tänään oli kolme tuntia ruotsia. Se oli kamalaa.
Äiti lohdutti:
- Mutta ajattelepa ruotsalaisia. Ne joutuvat puhumaan sitä kaiket päivät.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Härreguud | 25.05.2023