Poimintoja aiheesta Kouluvitsit
Mikäli pidit kouluvitsi aihealueen Koulun laiskin vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras kouluvitsi.
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.
Kouluvitsit | Lähettänyt: En | 29.10.2022
Jos koulu alkaa 8:00 ja loppuu 15:00, niin kuinka kauan koulupäivä silloin kestää?
- Ihan liian kauan.
Kouluvitsit | Lisätty: 18.10.2022
Oli uskontotunti ja oppilaiden piti piirtää kuva, joka liittyi johonkin raamatun tapahtumaan. Meni vain viisi minuuttia, kun Pikku-Kalle palautti piirroksen. Siinä oli auto, jonka sisällä oli kolme henkilöä. Opettaja kysyi Pikku-Kallelta: - Miten tämä piirustus liittyy raamattuun? Pikku-Kalle vastasi: - Sehän on kuva siitä, kun enkeli ajoi Aatamin ja Eevan pois paratiisista.
Kouluvitsit | Lisätty: 06.07.2023
Kuinka monta kirjainta on aakkosissa?
- Kymmenen.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Aapiskukko | 21.12.2022
Mikä tulee kuudennen jälkeen?
- 7. Six seven...
Kouluvitsit | Lisätty: 24.04.2026
Opettaja kysyy:
- Kuinka monta väli-ilmansuuntaa on?
Yksi oppilaista vastaa:
- Kolme.
Opettaja kysyy:
- Miten niin?
Oppilas vastaa:
- Koska Kekkonen söi lounaan.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Matsku19 | 05.07.2023
Matematiikan tunnilla opettaja sanoi:
- No niin, kysyn teiltä kohta jonkun kysymyksen ja te vastaatte HETI onko selvä?
Oppilaat ilmoittivat ymmärtävänsä nyökkäämällä.
Opettaja jatkoi:
- Ville paljonko on 6+5?
Ville vastasi:
- HETI!
Kouluvitsit | Lisätty: 07.10.2022
Oppilas kysyi opettajalta:
- Opettaja voiko saada sellaisesta rangaistusta, mitä ei ole lainkaan tehnyt?
Opettaja vastasi:
- Ei tietenkään, miksi tuollaista kysyt?
Oppilas:
- Siksi vain, että en ole tehnyt lainkaan läksyjäni.
Kouluvitsit | Lisätty: 03.12.2022
Opettaja oppilaille:
- Tiedättekö, lapset, että peruna on terveellisintä heti kuoren alta?
- No, eihän kuoren päällä mitään olekaan, viisastelee Ville.
Kouluvitsit | Lisätty: 28.04.2023
Ekaluokkalainen seisoi tien varressa ja itki.
Ohikulkija kysyi:
- Miksi itket?
- No, kun yhtään autoa ei tule!
- Mitä itkemistä siinä on?
- No, kun koulussa opetettiin, että tien yli saa mennä vasta, kun auto on mennyt ohi!
Kouluvitsit | Lisätty: 20.04.2023