


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikon pomo käski Mikkoa kopioimaan sanomalehtien sivut.
Mikko sai homman suoritettua ja sanoi pomolle:
- No niin pomo, olen kopioinut nämä!
Pomo:
- Joo hyvä, mutta miksi helkutissa noiden valokopioimisessa kesti kolme viikkoa?!
Mikko:
- Pitikö ne valokopioida?! Minä kopioin kaiken käsin!
Opettaja maantiedon tunnilla:
- Kalle, näytä kartalta Punainenmeri.
Pikku-Kalle:
- Vaikea näyttää, kun kaikki ovat sinisiä.
Opettaja kysyi oppilailta:
- Tietääkö joku, mikä on komeetta?
Pikku-Kalle vastasi innokkaana:
- Tähti, jolla on pitkä häntä.
Opettaja:
- Oikein. Sanohan yhden nimi.
Pikku-Kalle:
- Lassie.
Unelma Säleikkö oli uskonnon tunnilla.
Opettaja kysyi:
- Montako omenaa Adam söi Eevan tarjoessa?
Johon Unelma vastasi:
- Koko korillisen.
Opettaja:
- Mitä silloin tapahtui?
Unelma vastasi:
- Aatamilta tuli paskat housuun.
Miksi tietokone ei mennyt kouluun?
- Sillä oli virus.
Jos koulu alkaa 8:00 ja loppuu 15:00, niin kuinka kauan koulupäivä silloin kestää?
- Ihan liian kauan.
Opettaja:
- No niin lapsukaiset, mitä te saatte pörröiseltä kanalta?
Lapset:
- Munia.
Opettaja:
- Oikein! Entä mitä te saatte pehmoiselta lampaalta?
Lapset:
- Villaa.
Opettaja:
- Oikein! Entä mitä te saatte pullealta lehmältä?
Lapset:
- Kotiläksyjä!
Kouluhammaslääkäri tutki kahdeksanvuotiaan Susannan maitohampaita.
Lääkäri:
- Nyt on varmastikin jo liian myöhäistä näitä paikata.
Susanna:
Mutta minähän tulin tasan puoli kahdeksan, niin kuin opettaja käski.
Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Mitkä ovat käytetyimmät sanat koulussa?
- En tiedä.











