


Yhteistyökumppanin mainos:


Kahvipöydän ääressä rupateltua:
- Voi kun pitäs olla auto.
- Osta Lada!
- Mutta kun ei oo korttia.
- Ethän sinä korttia tarvitse kun auton.
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.
Miksi tiedostojen siirto internetistä omalle koneelle on niin hidasta?
- Siksi, kun ne pitää LADAta.
Mies asensi vanhaan Ladaansa kalliin varashälyttimen.
Naapuri ihmetteli ratkaisua:
- Luuletko oikeasti, että joku yrittää varastaa Ladan?
Mies katsoi vakavana ja totesi:
- En minä sitä pelkää.
Naapuri:
- No mitä sitten?
Mies:
- Pelkään että joku jättää niitä lisää pihaan.
Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.
Nuori mies osti ensimmäisen autonsa, vanhan Ladan, ja tuli ylpeänä näyttämään sitä kavereilleen.
- Tässä on muuten kaikki herkut, mies kehui.
- Mitkä herkut? yksi kavereista kysyi.
- No esimerkiksi ilmastointi.
- Missä?
Mies avasi ikkunan käsin veivattavasta kahvasta ja sanoi:
- Tässä. Neljä nopeutta: vähän auki, puoliksi auki, kokonaan auki ja ei mene enää kiinni.
Mikä on nimeltään Lada jossa on kattoikkuna?
– Roskalaatikko.
Japen uudesta Ladasta tyhjenee rangas kesken matkan. Hän nousee autosta, kaivaa esiin tunkin sekä työkalut, ja ryhtyy irrottamaan pyörää.
Paikalle osuu Rainer, joka pysähtyy katselemaan ja kysyy:
- Mitä oikein puuhaat?
Jape:
- Pyörää tässä irrotan.
Vähän mietittyään kulkumies sieppaa työkalupussista rengasraudan, lyö tuulilasin rikki ja sanoo:
- Ota sinä pyörät, minä vien radion!
Miksi Ladaa ei tarvitse lukita?
- Kukaan ei usko, että se käynnistyy kuitenkaan.
Lada aikoo julkistaa uuden sähköautomallin.
- Uutuuden nimi on Ladattava.








