


Yhteistyökumppanin mainos:


Virolainen ilotyttö toi vanhan Ladansa autokauppaan ja kysyi:
- Paljonko minu pitää antaa väliä, jotta te vaihta minu auto uudempi mali?
Autokauppias katseli Ladaan hetken ja sanoi sitten:
- Aika paljon saatte antaa väliä ja lisäksi vielä tukun rahaakin.
Kahvipöydän ääressä rupateltua:
- Voi kun pitäs olla auto.
- Osta Lada!
- Mutta kun ei oo korttia.
- Ethän sinä korttia tarvitse kun auton.
Osta Lada voima pesä korjaa sitä koko kesä.
Ladassa on yksi hyvä puoli sitä ei varas huoli.
Ladan myynti-ilmoituksessa luki:
- “Vähän ajettu.”
Se piti paikkansa, koska suurin osa matkasta oli työnnetty.
Mies asensi vanhaan Ladaansa kalliin varashälyttimen.
Naapuri ihmetteli ratkaisua:
- Luuletko oikeasti, että joku yrittää varastaa Ladan?
Mies katsoi vakavana ja totesi:
- En minä sitä pelkää.
Naapuri:
- No mitä sitten?
Mies:
- Pelkään että joku jättää niitä lisää pihaan.
Mistä tunnistaa todellisen optimistin?
- Hän ajaa Ladalla ohituskaistalle.
Entisessä Tsekkoslovakiassa järjestettiin rallikisa. Osanottajia oli vain kaksi:
yksi Ford ja yksi Lada.
Ford voitti kisan ja Lada tuli toiseksi.
Tsekinmaan sanomalehdet otsikoivat:
- Ladalla jälleen rallimenestys, toinen sija! Ford jäi surkeasti viimeistä edelliseksi.
Mikä on nimeltään Lada jossa on kattoikkuna?
– Roskalaatikko.
Nahkaratti on kuin silikonirinnat:
- Molempia on kiva hiplata, mutta ei niillä kyydit parane.
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.








