


Yhteistyökumppanin mainos:


Virolainen ilotyttö toi vanhan Ladansa autokauppaan ja kysyi:
- Paljonko minu pitää antaa väliä, jotta te vaihta minu auto uudempi mali?
Autokauppias katseli Ladaan hetken ja sanoi sitten:
- Aika paljon saatte antaa väliä ja lisäksi vielä tukun rahaakin.
Mies meni autokauppaan ja kysyi myyjältä:
- Onko teillä mitään edullista mutta luotettavaa autoa?
Myyjä mietti hetken ja sanoi:
- Meillä olisi tämä vanha Lada.
Mies:
- Sanoin luotettava.
Myyjä:
- Niin, siihen voi luottaa että jotain menee rikki joka viikko.
Mies päätti kuitenkin ottaa riskin ja ostaa auton, koska se oli todella edullinen.
Seuraavana päivänä hän kuitenkin palasi liikkeeseen vihaisena ja raivosi:
- Tämä hajosi jo matkalla kotiin!
Myyjä hymyili tyytyväisenä:
- Hienoa kuulla että pääsitte noinkin pitkälle.
Isä otti pikku-Pekan mukaan mennessään ostamaan uutta autoa.
- Ostetaan Lada, Pekka ehdotti.
- Eikä osteta! Lada ei ole mikään auto, isä sanoi ja osti komean Mersun.
Ajaessaan autoliikkeen pihasta kadulle isä kysyi Pekalta:
- Tuleeko sieltä autoa?
- Ei tule, Pekka huikkasi.
Isä kaasutti kadulle ja samalla rysähti Lada Mersun kylkeen.
Miksi Lada on todellinen ekoauto?
- Se ruostuu vuodessa olemattomiin.
Paljonko lada kuluttaa sadalta kilometriltä?
– Seitsemän paria kenkiä
Mitä yhteistä on Ladalla ja kylpyammeella?
- Kummastakaan ei kehtaa nousta pois julkisella paikalla.
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Mikä on nimeltään Lada jossa on vetokoukku?
– Perävaunu.
Lada on vuoden auto.
Joskus jopa kahdenkin.
Entisessä Neuvostoliitossa joka seitsemännellä perheellä oli “auto“. Tapana oli, että auton ostoon piti anoa lupa, sen jälkeen auto piti varata, maksaa etukäteen ja sen jälkeen piti vielä odottaa kahdeksan vuotta auton toimitusta.
Menipä Igor ajoneuvotoimistoon auton osto aikeissa. Hän anoi luvan, teki varauksen ja palasi seuraavalla viikolla maksamaan etukäteissuoritusta autosta.
Virkailija sanoi:
- Kaikki näyttää olevan kunnossa, auto toimitetaan teille tästä päivämäärästä lukien tasan kahdeksan vuoden päästä, voitte tulla noutamaan sen täältä.
Igor kysyi:
- Pitääkö minun tulla aamu vai iltapäivällä?
Virkailija:
- Jos joudutte odottamaan kahdeksan vuotta, niin onko noin merkityksettömällä asialla mitään väliä?
Igor:
- Kyllä. Nähkääs, putkimies tulee saman päivän aamupäivänä.








