


Yhteistyökumppanin mainos:


Kouluhammaslääkäri tutki kahdeksanvuotiaan Susannan maitohampaita.
Lääkäri:
- Nyt on varmastikin jo liian myöhäistä näitä paikata.
Susanna:
Mutta minähän tulin tasan puoli kahdeksan, niin kuin opettaja käski.
Mikä tulee kuudennen jälkeen?
- 7. Six seven...
Poika toi kotiin surkean koulutodistuksen.
Isä katsoi kulmien alta ja tuumasi pojalle:
- Noin huonosta todistuksesta pitäisi saada selkäsauna.
Poika:
- Olen samaa mieltä, isä. Minäpä tiedän, missä opettaja asuu.
Poika tuli koulusta ja vaipui umpiväsyneenä sohvalle.
Poika valitti:
- Tänään oli kolme tuntia ruotsia. Se oli kamalaa.
Äiti lohdutti:
- Mutta ajattelepa ruotsalaisia. Ne joutuvat puhumaan sitä kaiket päivät.
Miksi tietokone ei mennyt kouluun?
- Sillä oli virus.
Opettaja kysyy:
- Kuinka monta väli-ilmansuuntaa on?
Yksi oppilaista vastaa:
- Kolme.
Opettaja kysyy:
- Miten niin?
Oppilas vastaa:
- Koska Kekkonen söi lounaan.
Opettaja maantiedon tunnilla:
- Kalle, näytä kartalta Punainenmeri.
Pikku-Kalle:
- Vaikea näyttää, kun kaikki ovat sinisiä.
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.
Mitkä ovat käytetyimmät sanat koulussa?
- En tiedä.
Koululääkäri kysyi oppilaalta:
- Onko sinulla mitään vaivoja nenästä tai korvista?
Oppilas vastasi:
- Juu, ne on aina tiellä kun vedän villapaitaa päälleni.











