


Yhteistyökumppanin mainos:


- Isä, opettaja kehui minua tänään koulussa.
- Ihanko totta. Mitä hän sanoi?
- Opettaja sanoi, että minulla on kaikkein eniten parantamisen varaa.
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.
Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Pikkukalle meni kouluun.
Opettaja kysyi:
- Milloin sinä menet yläasteelle?
PikkuKalle vastasi:
- Minähän voin mennä vaikka nyt.
Välitunnilla Pikku-Kalle otti tikkaat ja kiipesi koulun katolle.
Opettaja ihmetteli:
- Mitä sinä Pikku-Kalle oikein teet?
PikkuKalle vastasi:
- Kiipeän yläasteelle.
Poika tuli koulusta ja vaipui umpiväsyneenä sohvalle.
Poika valitti:
- Tänään oli kolme tuntia ruotsia. Se oli kamalaa.
Äiti lohdutti:
- Mutta ajattelepa ruotsalaisia. Ne joutuvat puhumaan sitä kaiket päivät.
Mikä tulee kuudennen jälkeen?
- 7. Six seven...
Unelma Säleikkö oli uskonnon tunnilla.
Opettaja kysyi:
- Montako omenaa Adam söi Eevan tarjoessa?
Johon Unelma vastasi:
- Koko korillisen.
Opettaja:
- Mitä silloin tapahtui?
Unelma vastasi:
- Aatamilta tuli paskat housuun.
Poika toi kotiin surkean koulutodistuksen.
Isä katsoi kulmien alta ja tuumasi pojalle:
- Noin huonosta todistuksesta pitäisi saada selkäsauna.
Poika:
- Olen samaa mieltä, isä. Minäpä tiedän, missä opettaja asuu.
Opettaja oppilaalle:
- Kerro, mitä tiedät suhteellisuudesta.
Oppilas:
- Kolme hiusta päässä on suhteellisen vähän, mutta keitossa suhteellisen paljon.
Miksi tietokone ei mennyt kouluun?
- Sillä oli virus.











