


Yhteistyökumppanin mainos:


Poika:
- Äiti, tänään minä en mene kouluun.
Äiti:
- Mutta sinähän tiedät, että täytyy mennä.
Poika:
- Minä en mene. Pojat ovat niin ilkeitä minulle. Ne heittelevät liiduilla ja yrittävät kampata. Kouluun minä en mene!
Äiti:
- Menethän sinä.
Poika:
- Enkä mene!
Äiti:
- Voi hyvä poika, et sinä noin vain voi jäädä kotiin. Olet sentään jo 35-vuotias ja lisäksi koulun rehtori.
Miksi kutsutaan mekaanikkoa joka on vegaani?
- Vegaanikko
Opettaja maantiedon tunnilla:
- Kalle, näytä kartalta Punainenmeri.
Pikku-Kalle:
- Vaikea näyttää, kun kaikki ovat sinisiä.
Miksi opettaja pitää aurinkolaseja luokassa?
- Koska oppilaat ovat niin loistavia.
Opettaja:
- No niin lapsukaiset, mitä te saatte pörröiseltä kanalta?
Lapset:
- Munia.
Opettaja:
- Oikein! Entä mitä te saatte pehmoiselta lampaalta?
Lapset:
- Villaa.
Opettaja:
- Oikein! Entä mitä te saatte pullealta lehmältä?
Lapset:
- Kotiläksyjä!
Opettaja oppilaille:
- Tiedättekö, lapset, että peruna on terveellisintä heti kuoren alta?
- No, eihän kuoren päällä mitään olekaan, viisastelee Ville.
Koulun ruokatunnilla sattunutta.
Pentti:
- Ovatko etanat hyviä, opettaja?
Opettaja:
- Syö nyt ruokasi ja ole hiljaa!
Opettaja syönnin jälkeen:
- Mitä sanoitkaan etanoista?
Pentti:
- Ei sillä enää ole väliä, opettaja. Yksi etana oli salaatissasi, mutta nyt olet jo syönyt sen.
Pikkukalle meni kouluun.
Opettaja kysyi:
- Milloin sinä menet yläasteelle?
PikkuKalle vastasi:
- Minähän voin mennä vaikka nyt.
Välitunnilla Pikku-Kalle otti tikkaat ja kiipesi koulun katolle.
Opettaja ihmetteli:
- Mitä sinä Pikku-Kalle oikein teet?
PikkuKalle vastasi:
- Kiipeän yläasteelle.
Koululääkäri kysyi oppilaalta:
- Onko sinulla mitään vaivoja nenästä tai korvista?
Oppilas vastasi:
- Juu, ne on aina tiellä kun vedän villapaitaa päälleni.
Opettaja:
- Miksi sinä Maija väität aina minullle vastaan?
- Enkä väitä!











