


Yhteistyökumppanin mainos:


Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
– Nyt olen turvassa.
Mikä on Kanadan vastakohta?
-Kukkoda
Mitä mursu sanoi jääkarhulle?
- Have an ice day!
Mikä on Suomen yleisin kala?
- Kännikala.
Voiko kenguru hypätä taloa korkeammalle?
- Voi, koska talot eivät osaa hypätä.
Mitä yhteistä on mustilla ja mirrillä?
- Musti on koira.
Mikä on kanin ja hamsterin yhdistelmä?
- Kanisteri
Mikä on olennaisin ero kanalla ja kukolla?
- Kanalla on huomattavasti suuremmat munat.
Karhupariskunta heräsi keväällä talviunilta.
Äitikarhu katseli taivaalle, sitten isäkarhua ja tuumasi:
- Katohan, otsoni on ohentunut.











