


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on Ruotsin soitetuin joululaulu?
- Silvian joululaulu.
Miksi joulupukilla ei ole lapsia?
- Hänellä on leikkikalut.
Porukat kokoontuivat suvun jouluillallisille ensimmäistä kertaa.
Sitten oli esittelyiden vuoro:
- Joulu Valoisa.
- Mitä hittoa?! Eiku ok, hetken jo luulin et oot Vappu Pimiä.
Miksi aikuisten lahjalista on pukin mielestä hankalin?
- Koska puolet pyytää jotain, mitä ei voi toimittaa… ja toinen puoli jotain, mitä ei saisi toimittaa.
Mitä tonttu sanoi katsellessaan isoa karkkikeppiä?
- Jos tämä on koriste, niin miksi se näyttää niin epäilyttävän käyttövalmiilta?
Miksi lumiukkopariskunta erosi?
- Toinen kaipasi enemmän lämpöä, toinen viihtyi liikaa kylmissä tunnelmissa.
Miksi joulupukki ei anna apulaistensa valjastaa poroa?
- Koska ne ovat aivan tonttuja.
Mikä on huonomuististen joululaulu?
- Koska meillä on joulu.
Miksi Joulumuorin glögiä ei ole tarjolla lapsille?
- Koska muori myöntää lisäävänsä siihen jotain, mikä saa pukinkin punastumaan.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Koska hän ei uskonut itseensä.








