


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on huonomuististen joululaulu?
- Koska meillä on joulu.
Miksi joulupukki ei paljasta tuhmalistan nimiä?
- Koska puolet kiistäisi kaiken ja toinen puoli haluaisi vain tietää, voisiko olla vielä tuhmempikin.
Mitä tonttu sanoi, kun pukki pyysi oikaisemaan hänen keppiään?
- Se on luonnostaan vähän käyrä, en minä sitä suoraksi saa.
Miksi joulupukki tulee aina yksin?
- Hänen muorinsa ei ehdi koskaan mukaan.
Miksi lumiukkopariskunta erosi?
- Toinen kaipasi enemmän lämpöä, toinen viihtyi liikaa kylmissä tunnelmissa.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Koska hän ei uskonut itseensä.
Miksi Joulupukki ei asu Etelänavalla?
- Porot eivät tykkää syödä ylösalaisin.
Miksi porot tirskuivat aina, kun pukki palasi työhuoneestaan?
- Ne tiesivät, millaisia pyyntöjä aikuisetkin joskus pukille lähettävät.
Joulupukki sai lahjakontin.
- Joulupukin muori nelinkontin
Miksi tonttu hiipi pajalle keskellä yötä?
- Hän väitti tarkistavansa koneita, mutta löytyi lopulta istumasta tärisevän laatikon päältä ja mumisi: ”Kyllä tämä käy testauksesta…“








