


Mainos:


Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Koska hän ei uskonut itseensä.
Miksi aikuisetkin toivovat pukin käyvän heidän luonaan yöllä?
- He kuulemma arvostavat sitä, miten pukki osaa “hiipiä hiljaa sisään ja poistua yhtä huomaamattomasti“.
Miksi kiinalaiset lapset eivät usko joulupukkiin?
- Koska he tekevät joululahjat.
Miksi joulupukki viihtyy lahjapaketointipisteellä niin pitkään?
- Hän väittää tarkistavansa mitoitusta, mutta jotenkin hän päätyy aina auttamaan aikuisten pakettien “sovituksessa“.
Kolme suomalaista lähti metsään hakemaan joulukuusta. Yhdellä oli saha, toisella kirves. Mikä kolmannella oli?
- Ientulehdus. Joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Miksi Amerikassa luullaan, että joulupukki on ruotsalainen?
-Tavallisessa talossa on ainakin kaksi ovea ja kymmenen ikkunaa, mutta silti pukki tunkee sisään savupiipusta.
Hitler-pikkujoulut = Sammut bunkkeriin.
Kristoffer Kolumbus-pikkujoulut = Et tiedä mihin olit menossa, etkä perille päästyäsi tiedä missä mahdat olla, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.
Tuhkimo-pikkujoulut = Tulet kotiin ilman toista(kin) kenkää.
Prinsessa Ruusunen-pikkujoulut = Sammut sadaksi vuodeksi.
Pieni Merenneito-pikkujoulut = Jalat eivät irtoa toisistaan ja haisevat silakalle.
Lumikki-pikkujoulut = Heräät aamulla seitsemän miehen kanssa.
Miksi tonttu hiipi pajalle keskellä yötä?
- Hän väitti tarkistavansa koneita, mutta löytyi lopulta istumasta tärisevän laatikon päältä ja mumisi: ”Kyllä tämä käy testauksesta…“
Miksi tonttu piilotti pakettinsa vintille?
- Koska joku oli taas käynyt hipelöimässä hänen pakettejaan aivan liian innokkaasti.
Miksi Joulupukki ei asu Etelänavalla?
- Porot eivät tykkää syödä ylösalaisin.








