


Mainos:


Mitä eroa on miehillä ja sioilla?
- Sioista ei tule miehiä, kun menevät juovuksiin.
Miksi paristot ovat parempia kuin miehet?
- Koska paristoilla on sentään yksi positiivinen puoli.
Kaksi miestä vaihtoivat kuulumisia kun näkivät kaupungilla.
- Sullahan on hieno uusi takki. Mistä sä sen olet saanut?
- Sain sen lahjaksi vaimoltani. Se roikkui eteisen naulakossa, kun tulin liikematkalta.
Pienikokoinen aviomies luutusi keittiön lattiaa.
Äkkiä hän paiskasi rätin kädestään karjaisten voimiensa takaa:
- Jumalauta, nyt se on loppu!
Vaimon kookas olemus ilmestyi ovelle.
- Että mikä on loppu?
Mies piipittää:
- Mäntysuopa, rakkaani, mäntysuopa...
Miksi miesten palkat eivät riitä mihinkään?
- Koska tutkimusten mukaan, naiset saavat neljä viidesosaa miesten palkoista.
Tiesitkö, että:
– miehet, joilla on kalju päälaki, ovat seksikkäitä.
– miehet, jotka kaljuuntuvat ohimoilta, ovat ajattelijoita.
Entäpä miehet, joiden pakeneva otsatukka yhtyy kaljuun päälakeen?
– He ajattelevat olevansa seksikkäitä.
Sanovat, että avannossa pulahtaessa pippeli muuttuu parisenttiseksi.
Kävin kokeilemassa, ei kyllä kasvanut yhtään...
Mitä eroa on tyhmällä ja älykkäällä miehellä?
- Ei mitään. Kumpikin luulee tietävänsä kaiken.
“Minä sitä olen viittä vaille mies“, kehaisi nuorukainen naiselleen, ensimmäistä kertaa sänkyyn päästyään.
Miehilläkin on tunteet.
Esimerkiksi nälän tunne.











