


Yhteistyökumppanin mainos:


Miehilläkin on tunteet.
Esimerkiksi nälän tunne.
Miksi mies ylitti tien?
- Mitä vitun väliä, pääasia että se paskiainen saa liikuntaa.
Miksi miehet ovat miehiä ja rotat rottia
- Rotat saivat valita ensin.
Miehille on vihdoinkin keksitty tehokas ehkäisykeino.
- Urheiluruutu ympäri vuorokauden.
Miksi paristot ovat parempia kuin miehet?
- Koska paristoilla on sentään yksi positiivinen puoli.
Miksi miehet eivät voi olla sekä hyvännäköisiä että älykkäitä?
- Koska sitten he olisivat naisia.
Mitä eroa on tyhmällä ja älykkäällä miehellä?
- Ei mitään. Kumpikin luulee tietävänsä kaiken.
Jos mies avaa naiselle auton oven,
niin joko nainen tai auto on uusi.
Mies avautui parhaalle kaverilleen:
- Vaimo läksytti minua eilen ja sanoi, että minulla on kaksi vikaa, jotka pitää korjata. Ensinnäkään en mukamas koskaan kuuntele kun hänellä on asiaa. Ja toisekseen... jaa no nyt en muista että mitä hän sanoi.
Neljä miestä oli kalastamassa.
Yksi miehistä avautui kavereilleen:
- Päästäkseni tälle reissulle, piti eukolle luvata, että vaihdan tapetin ensi viikonloppuna olohuoneeseen.
Toinen mies murehti:
- Minä puolestani lupasin eukolle, että lähdemme ensi viikonloppuna Ikeaan ostoksille ja samalla kyläilemme anopin luona.
Kolmas mies kertoi surkeana:
- Eihän tuo nyt mitään... Minä lupasin eukolle keittiöremontin ensi viikonloppuna, jotta pääsisin tälle reissulle.
Neljäs mies pysyi vaiti ja muut miehet alkoivat udella, että mitä tämä oli luvannut päästäkseen reissulle.
Neljäs mies vastasi:
- En mitään. Minä vain pistin herätyskellon soimaan kello 6 aamulla ja kysyin vaimolta, että harrastetaanko seksiä vai lähdenkö kalastamaan, ja hän sanoi vain, että muista ottaa aurinkorasva mukaasi...











