


Yhteistyökumppanin mainos:


Hannu Siitonen oli aikanaan erinomainen keihäänheittäjä.
Kisapaikoilla norkoilevilta tytöiltä oli joskus tapana kysyä:
- Odottaako tytöt Siitosta?
Miksi Brasilian jalkapallomaajoukkueen pukukoppiin ei kannata mennä pelin jälkeen?
- Koska siellä haisee Kakalle
Stagala puhui koko viikon:
- Makwan ei oo valmis tähän.
Sitten ottelupäivä tuli.
Makwan Amirkhani käveli halliin jäätelö kädessä niin rauhallisesti, että näytti enemmän siltä kuin olisi tullut kauppareissulta kuin tappeluotteluun.
Yksi katsoja kuiskasi:
- Jos toinen tulee matsiin syömään jäätelöä… toinen on jo ongelmissa.
Miksi jääkiekkoilijat eivät uskalla mennä Helsingin linja-autoasemalle?
– Koska Kampista joutuu jäähylle.
Jokerifani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
Fani pyysi:
- Anna Jokereiden voittaa mestaruus.
Haltija sanoi:
- En minä sellaista voi tehdä. Minähän olen hyvä haltija!
Miksi maalivahdit eivät saa naisia?
- Niiden tehtävänä on torjua kaikki.
Montako jääkiekkoilijaa tarvitaan pesemään auto?
- Viisi. Neljä pitää sieniä paikoillaan ja yksi ajaa autolla edestakaisin.
5- vuotias poika oli kaupungilla isänsä kanssa ja näki siellä urheilijan, jonka fani oli.
Iloisena poika sanoi isälleen:
- Kato, kato iti! Tuolla on Jali Kulli. Mä meen sanoon sille molo.
Lehmä teki maalin!
Katsomossa ihmeteltiin, miksei se tuuleta?
- Se ammui omiin.
Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...











