


Yhteistyökumppanin mainos:


Miten urheilujoukoissa nykyään komennetaan hiihtäjiä?
- Asento! Katse oikeaan päin! EPO!
Miksi kutsutaan lajia, missä kärpäset alkaisi pelaamaan jääkiekkoa?
- Kärpäslätkä.
Ja missä sarjassa kärpäset sitten pelaisi?
- Kärpässarjassa.
Häkkänen pujottelee nykyään samoilla rinteillä Palanderin kanssa.
Mikä sanoo, että lätkä on paskaa?
- Kärpänen
Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Suomen Hiihtomaajoukkue palkkasi katolisen papin, tekemään suksille viimeisen voitelun.
Stagala tuli kehään itsevarmana.
Makwan tuli kehään kuin olisi tullut töihin maanantaina.
Mitä jääkiekkoilija tekee, kun jano yllättää kaukalossa?
- Vetää pitkän.
Kaverukset pelasivat golfia. Tuli pitkä lyönti...
Toinen kysyi:
- Mihin se hävisi?
Johon kaveri:
- En tiedä, hukkasin piilolinssini.
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...











