


Yhteistyökumppanin mainos:


No niin, eiköhän mennä tien yli.
Sen ali on vaikea mennä!
Mitä nolla sanoi kasille?
- Kiva vyö.
Mitä saatananpalvojamuusikko sanoi levytyssession päätteeksi?
-Demoni on valmis!
Miten teräsmies meni ensiapuun?
- Se lensi apuun.
Parempi tossunalla kuin taivasalla.
Mitä puhelimelle käy, jos se tippuu parvekkeelta?
- Ei mitään, jos siinä oli lentotila päällä.
Kenkäkauppiaat ovat hyviä sitouttamaan asiakkaansa.
- Heillä kaikki ovat kanta-asiakkaita.
Arvaa mitä?
- Lännes on itä.
Mikä on pienuuden huippu?
- Kun pystyy harrastamaan vuorikiipeilyä hiekanjyvässä.
Mitä Elsa sanoi parturissa?
- Letit go...











