


Yhteistyökumppanin mainos:


Loistava idea, uusi kansanterveyden helmikauppa!
Perustetaan Suomeen huume Alko, koska monopoli on kauneinta silloin kun sitä on mahdollisimman monessa asiassa. Valikoimiin voisi ottaa myös peukun, jonka lunastaisi kätevästi lahjakorteilla. Erinomainen tapa opettaa nuorille talousosaamista ja pisteiden keruuta samalla kertaa.
Tukkutoimituksetkin hoituisivat vastuullisesti läheltä. Ruotsin mukavista lähiöistä Tukholman kieppeiltä saa tavaraa näppärästi, eikä tarvitse vaivautua Kolumbiaan asti täyttämään hyllyjä. Logistiikka tehostuu ja kestävän kehityksen raporttiin saadaan uusi kultainen luku.
Myymälöiden vartiointi annetaan Puolustusvoimille. Samalla harjoitellaan valmiutta, luodaan työpaikkoja ja nostetaan kansalaisten turvallisuuden tunnetta. Kaikki voittavat, ainakin paperilla.
Mikä oli Martti Ahtisaaren kissan nimi?
- Mara-katti.
Mitä eroa on Paavo Lipposella ja Jumalalla?
- Jumala ei kuvittele olevansa Paavo Lipponen.
Herra pääministeri, mitä mieltä olette ydinvoimasta?
- Öö... Se on sähköä.
Entinen pääministeri Marin meni kurkkukivun takia lääkäriin. Lääkäri tutki kurkkua ja sanoi:
- Ei voi olla totta! Ei voi olla totta!
Marin hätääntyi ja parkaisi:
- No mitä siellä on?
Lääkäri rykäisi ja katsoi Marinia. Lopulta hän virkkoi arasti:
-Tuota, ääh, joo, olette puhunut niin paljon paskaa, että täällä on peräpukamat.
Miksi Sanna Marin tuli pois sillan alta?
- Koska hän kävi hakemassa jauhot Sillanpäältä.
Punapäinen nainen päätti ottaa molempiin reisiinsä tatuoinnit, toiseen Venäjän presidentti Boris Jeltsinin kasvot ja toiseen USA:n presidentti Bill Clintonin kasvot.
Eräänä iltana hän sitten oli miehen kanssa aloittelemassa “hommia“ ja kysyi mieheltä, että tietääkö hän, kenen kuvat hänellä on.
Mies vastasi:
- En mä noista reunimmaisista tiedä, mutta toi keskimmäinen on Tommi Läntinen.
Mikä on maailman suurin sekä lyhin vitsi?
- EU
Hallitus meni sitten poistamaan eläkeputken. Huono homma...
Ennen kaikki oli niin selvää:
Siemenputkessa ja emätinputkessa matkustelun jälkeen mentiin koulutusputkeen.
Sitten siirryttiin uraputkeen ja lopulta odottelemaan eläkeputkea.
Onneksi vielä on tarjolla sentään ryyppyputki, josta on edelleen sujuva siirtymä koiranputkeen.
Brezhnev meni aamulla Kremlin parvekkeelle tervehtimään aurinkoa:
- Hyvää huomenta, toveri aurinko!
Ja aurinko vastasi:
- Hyvää huomenta, toveri pääsihteeri!
Illalla Brezhnev meni taas Kremlin parvekkeelle.
- Hyvää yötä, toveri aurinko!
Ja aurinko vastasi:
- Haista sinä Leonid paska, minä olen lännessä nyt!











