


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Brasilian jalkapallomaajoukkueen pukukoppiin ei kannata mennä pelin jälkeen?
- Koska siellä haisee Kakalle
Stagala puhui koko viikon:
- Makwan ei oo valmis tähän.
Sitten ottelupäivä tuli.
Makwan Amirkhani käveli halliin jäätelö kädessä niin rauhallisesti, että näytti enemmän siltä kuin olisi tullut kauppareissulta kuin tappeluotteluun.
Yksi katsoja kuiskasi:
- Jos toinen tulee matsiin syömään jäätelöä… toinen on jo ongelmissa.
JÄÄKIEKKOILIJA ENNEN RAKASTELUA:
- Täytyy heti alussa panna kovaa keskialueen paineistusta ja samalla pitää laidoista tiukasti kiinni. Hyvä olisi saada se sisään mahdollisimman nopeesti, ettei koko homma mee liian väkinäiseksi puurtamiseksi ja käsi rupea puristamaan “mailaa“ liian tiukasti. Kyllä mä kuitenkin uskon et tää homma sujuu.
JÄÄKIEKKOILIJA RAKASTELUN JÄLKEEN:
- No mä nyt satuin vähän vaan roiskaisemaan sinne päin ja se meni nyt sitten sisään. Ei sillä loppujen lopuksi ole väliä, kuka sen sinne pistää. Pääasia on että se on sisällä. Tiiminähän tässä hommia tehdään.
Peräkylän mies kuunteli radiosta naisten hiihtokisan loppuvaiheen selostusta:
- Rako pienenee, rako pienenee!
Siihen mies tuumasi ääneen:
- Huomenna ostetaan meidän emännälle sukset!
Mikä on juutalaisten lempiurheilu?
- Viidensadanmetrin sähköaidat.
Stagala puhui ennen matsia isosti:
- Mä en pelkää Makwania.
Sitten alkoi Makwan Amirkhanin sisääntulomusiikki.
Yleisö huusi. Valot välkkyi. Tunnelma nousi.
Ja yhtäkkiä Stagala kysyi järjestyksenvalvojalta:
- Tää on vielä peruttavissa… eikö?
Kaveri kysyi ennen ottelua:
- Uskotko että Stagala selviää kolme erää?
Toinen vastasi:
- Riippuu siitä lasketaanko sisääntulo mukaan.
Ässät hävisi yllättäen!
... niitä etsitään yhä pakasta.
Miksi unissakävelijä ei voi osallistua olympialaisiin?
- Koska hän voisi herätä lähtölaukaukseen.
Miksi naiskiekkoilijat käyttävät alasuojia?
- Ettei tuomarin tarvitsisi ihmetellä, että missävitussa se kiekko taas on!











