


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Miten saa blondin alas puusta?
– Vilkuttamalla
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Mitä blondi sanoi ensimmäiseksi, kun hän synnytti lapsen?
- Oletteko varmoja, että se on minun.
Montako blondia tarvitaan muodostamaan piiri?
- Kaksi. Yksi on kylpyammeessa ja toinen ojentaa hiustenkuivaajan.
Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Mitä Blondi sanoi, kun ajoi autolla päin puuta ja auto alkoi höyrytä sekä sihistä?
- Luojan kiitos tää elää vielä.
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.








