


Mainos:


Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää
Blondi oli lukenut laihdutusvinkin:
Kun syöt 2dl perunajauhoja kuukauden ajan, menee näläntunne ja laihdut tuona aikana 10kg.
Blondi otti oppia laihdutusvinkistä ja lopulta hänen vatsa turposi. Blondi luuli olevansa raskaana, joten meni lääkäriin.
Lääkäri teki tutkimuksen alateitse ja työnsi myös sormensa blondin peräreikään.
Sieltähän se lapsi syntyikin: Pitkä pieru valkoisena pilvenä.
Miksi blondi reputti autokoulun inssiajon?
- Aina kun auton ovi avattiin, hän hyppäsi takapenkille.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.








