


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Miten saa blondin alas puusta?
– Vilkuttamalla
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Blondi kertoi tutulleen, että hän ei oikein uskalla poistua kotoaan, sillä hän jää pelkäämään, että sähkölaitteita jää päälle lähtiessä.
Kaveri neuvoi, että näppää aina kuvan digikameralla tai kännykällä keittiöstä lähtiessään, niin voi myöhemmin tarkistaa näytöstä, jäikö jokin laite päälle.
Myöhemmin blondi kertoi tutulleen:
- Kiitos vinkistä, voin olla huoletta nykyään. Teetin siitä digikuvasta paperikuvan, ja pidän sitä nyt aina mukanani. Siitä käy kätevästi ilmi, etten ole jättänyt mitään laitteita päälle.
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Miksi blondi on hyvä matkustaja?
- Voit pysäköidä vammaisille varatuille paikoille.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Mitä yhteistä on blondilla ja pullolla?
– Molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...








