


Yhteistyökumppanin mainos:


Niilo22 osti uuden jääkaapin ja testasi jääkaappia pari päivää, avasi sitten oven ja nyökkäsi tyytyväisenä:
- Kylmä sisältä. 5/5.
Niilo22 hankki kuntosalijäsenyyden ja meni ensimmäistä kertaa paikalle.
Viiden minuutin jälkeen hän käveli takaisin ulos.
Kaveri kysyi:
- Miten treeni meni jo noin nopeasti?
Niilo vastasi:
- Kaikki laitteet oli varattu. Ei siinä voinu oikeen mittään tehdä. Eikä siitä sen enempää...
Niilo22 osti uuden mikroaaltouunin ja päätti tehdä siitä perusteellisen arvostelun.
Hän lämmitti lihapiirakan, söi sen hiljaisuudessa ja mietti hetken todella vakavana.
- Lämpiää ruoka. 5 kautta 5.
Katsojat kysyivät kommenteissa:
- Mutta entä muut ominaisuudet?
Niilo vastasi:
- Mitä muita siinä pitäisi olla?
Niilo22 meni ravintolaan ja tarjoilija kysyi oliko ruoka hyvää.
Niilo mietti hetken, joi hörpyn energiajuomaa ja vastasi vakavana:
- Kyllä tämä syötyä tuli.
Kaveri kysyi Niilo22:lta miksi hän sammuttaa tietokoneen aina heti videon jälkeen.
Niilo vastasi:
- Ettei internet kulu turhaan.
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Niilo kävi kerran salilla, mutta homma meni nopeasti epäilyttäväksi.
- Liikaa hikoilua, eikä edes kahvia tai kebabia tarjolla.
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo22 katsoi sääennustetta koko viikon ajan todella tarkasti.
Perjantaina hän lopulta huokaisi syvään ja ilmoitti kavereille vakavana:
- Saturday and Sunday is raining day.
Seuraajat somessa nauroivat ja kysyivät mistä hän tietää niin varmasti.
Niilo osoitti ikkunaa ja totesi:
- Tuoltahan sen näkee.
Kerran Niilo22 osti kahvin huoltoasemalta, maistoi kahvia, katsoi hetken kaukaisuuteen ja nyökkäsi hyväksyvästi.
- Maistuu kahville. Se on tärkeintä. 5/5.








