


Yhteistyökumppanin mainos:


Niilo22 katsoi sääennustetta koko viikon ajan todella tarkasti.
Perjantaina hän lopulta huokaisi syvään ja ilmoitti kavereille vakavana:
- Saturday and Sunday is raining day.
Seuraajat somessa nauroivat ja kysyivät mistä hän tietää niin varmasti.
Niilo osoitti ikkunaa ja totesi:
- Tuoltahan sen näkee.
Niilo suhtautuu joukkoliikenteeseen hyvin rauhallisesti:
- Jos bussi meni, niin sitten meni.
... Huomenna uusi yritys, eikä siitä sen enempää.
Niilo22 teki 47 minuutin videon pelkästä makkaran paistamisesta.
Videon lopussa hän sanoi:
- Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Sitten kommentteihin tuli katsojilta 300 viestiä:
- Millon tulee osa 2?
Niilo22 osti uuden puhelimen ja teki siitä arvion:
- Puhelin tippui pari kertaa lattialle, eikä hajonnut.
- Akku loppui kahdessa päivässä, eikä räjähtänyt.
- 5/5.
Niilo22 tekee ruokaa hyvin yksinkertaisella logiikalla.
Jos ruoka onnistuu, se on 5/5.
Jos ei onnistu, niin sitten se on 0/5 ja pizza uuniin.
Niilo22 osti uuden mikroaaltouunin ja päätti tehdä siitä perusteellisen arvostelun.
Hän lämmitti lihapiirakan, söi sen hiljaisuudessa ja mietti hetken todella vakavana.
- Lämpiää ruoka. 5 kautta 5.
Katsojat kysyivät kommenteissa:
- Mutta entä muut ominaisuudet?
Niilo vastasi:
- Mitä muita siinä pitäisi olla?
Niilo kävi kerran salilla, mutta homma meni nopeasti epäilyttäväksi.
- Liikaa hikoilua, eikä edes kahvia tai kebabia tarjolla.
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Niilo22 meni ravintolaan ja tarjoilija kysyi oliko ruoka hyvää.
Niilo mietti hetken, joi hörpyn energiajuomaa ja vastasi vakavana:
- Kyllä tämä syötyä tuli.
Niilo22 osti uuden vedenkeittimen ja piti siitä lähes tunnin mittaisen Live-Streamin.
Lähetyksen jälkeen kaveri kysyi:
- No oliko hyvä?
Niilo nyökkäsi:
- Keitti vettä.
Kaveri:
- Siinäkö kaikki?
Niilo:
- 5 kautta 5.








