


Mainos:


Niilo22 meni ravintolaan ja tarjoilija kysyi oliko ruoka hyvää.
Niilo mietti hetken, joi hörpyn energiajuomaa ja vastasi vakavana:
- Kyllä tämä syötyä tuli.
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Niilo22 osti uuden jääkaapin ja testasi jääkaappia pari päivää, avasi sitten oven ja nyökkäsi tyytyväisenä:
- Kylmä sisältä. 5/5.
Pari hyvää syytä, miksi Niilo22 tykkää pakastepizzasta?
- Niilo tietää tarkalleen mitä saa joka kerta.
- Pakastepizza ei koskaan petä.
... Toisin kuin jotkut kebabit.
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo22 yritti ensimmäistä kertaa tehdä salaattia itse.
Puolen tunnin jälkeen pöydällä oli kurkkua, tomaattia, juustoa ja kaksi makkaraa.
Niilo katseli annosta pitkään ja pudisti päätään.
- On se kumma miten ihmiset syö tätä vapaaehtoisesti.
Kaveri kysyi Niilo22:lta miksi hän sammuttaa tietokoneen aina heti videon jälkeen.
Niilo vastasi:
- Ettei internet kulu turhaan.
Niilo22 osti uuden vedenkeittimen ja piti siitä lähes tunnin mittaisen Live-Streamin.
Lähetyksen jälkeen kaveri kysyi:
- No oliko hyvä?
Niilo nyökkäsi:
- Keitti vettä.
Kaveri:
- Siinäkö kaikki?
Niilo:
- 5 kautta 5.
Niilo22 osti uuden puhelimen ja teki siitä arvion:
- Puhelin tippui pari kertaa lattialle, eikä hajonnut.
- Akku loppui kahdessa päivässä, eikä räjähtänyt.
- 5/5.
Kerran Niilo22 osti kahvin huoltoasemalta, maistoi kahvia, katsoi hetken kaukaisuuteen ja nyökkäsi hyväksyvästi.
- Maistuu kahville. Se on tärkeintä. 5/5.








