


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Blondipilotti pelastettiin pudonneesta helikopterista. Tutkimuksissa paljastui että hänen oli tullut kylmä ja ja hän päätti sulkea tuulettimen.
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Mitä yhteistä on viisaalla blondilla ja teräsmiehellä?
– Molemmat ovat fiktiohenkilöitä
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Miksi blondi heittelee pullan palasia vessanpönttöön?
– Se ruokkii WC-ankkaa!
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.








