


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Mistä tietää, että blondilla on huono päivä?
- Hänellä on tampooni korvan takana ja tupakka alapäässä.
Mitä blondi vastaa, kun katsastusmies kysyy, toimiiko vilkku?
- Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi.....
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?








