


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää
Miksi blondi pysähtyi autolla ja ajoi takaisin kotiin?
- Hän näki “stop“ merkin.
Mitä Blondi sanoi, kun ajoi autolla päin puuta ja auto alkoi höyrytä sekä sihistä?
- Luojan kiitos tää elää vielä.
Miksi ei blondin alapäässä kasva karvoja?
- Eihän moottoritielläkään kasva ruohoa.
Tietokilpailussa juontaja kysyi blondilta:
- Mistä lasisilmä on tehty?
Blondi mietti pitkään ja vastasi viimein:
- En tiedä...
Juontaja kuulutti oikean vastauksen kovaan ääneen:
- No lasista tietysti!
Blondi:
- Ai mutta tottakai! Eihän siitä muuten näkisi läpi.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.








