


Mainos:


Blondi meni parturiin korvalappustereot korvilla. Istuessaan parturin penkille hän sanoi:
- Korvalappustereoita ei saa ottaa pois tai minulle tapahtuu jotain kauheaa.
Parturi kävi leikkaamaan blondin hiuksia. Kotvan kuluttua blondi nukahti. Parturi ajatteli, että korvalaput ovat edessä ja että kyllä ne voi ottaa ne pieneksi hetkeksi pois.
Hetken kuluttua parturi huomaa kauhukseen, että blondi on kuollut. Parturi mietti mitä pitäsi tehdä ja päättää kunnella mitä korvalappustereoista kuuluu:
- “Hengitä sisään, hengitä ulos, hengitä sisään, hengitä ulos...“
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen älyää lopettaa imemisen heti ensimmäisen läimäyksen jälkeen.
Mitä eroa on blondilla ja itikalla?
- Itikka lakkaa imemästä, kun sitä läpsäisee.
Mistä tiedät, että saamasi faksi on blondin lähettämä?
- Siinä on postimerkki.
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.








