


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla?
- Jääkaappi ei huokaise, kun vedät lihaa ulos.
Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri?
– Hän yrittää saada unen päästä kiinni
Blondi tuli elektroniikkaliikkeeseen tehdäkseen reklamaation toimimattomista langattomista kuulokkeista.
Myyjä tiedusteli häneltä, onko hän koittanut pariliitostilaa.
Blondi:
- En ole, mutta sinä kun olet siinä lähimpänä niin....
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Brunette ja blondi hyppäsivät tornista alas. Kumpi oli ensin alhaalla?
– Brunette, koska blondin täytyi pysähtyä kysymään tietä.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.








