


Yhteistyökumppanin mainos:


Kolme suomalaista lähti metsään hakemaan joulukuusta. Yhdellä oli saha, toisella kirves. Mikä kolmannella oli?
- Ientulehdus. Joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Miksi kiinalaiset lapset eivät usko joulupukkiin?
- Koska he tekevät joululahjat.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Koska hän ei uskonut itseensä.
Miksi yksi tontuista koristelee kuusen mieluummin yksin?
- Koska hän pitää siitä hetkestä, jolloin saa ripustaa pallot, etenkin ne isoimmat.
Miksi yksi poro nyki valjaita koko matkan?
- Pukki sanoi sen olevan levoton, mutta muori arveli, että joku oli harjannut sen… liian nautinnollisesti.
Joulun aikoihin järjestettiin eräässä suomalaisessa kaksikielisessä kunnassa, näyttelyfestivaali kauneimmista joulukuusista.
Festivaalin nimi oli Suomeksi “Kuusifestivaali“ ja Ruotsiksi “Sex festival“.
Joulu pukki halusi kovasti piparia, mutta muori vastasi:
- En todellakaan anna, koska olet kauhean pullea pipareitten takia.
Mikä on porojen suurin toive?
- Päästä vetämään joulupukkia.
Joulupukki sai lahjakontin.
- Joulupukin muori nelinkontin
Mikä on huonomuististen joululaulu?
- Koska meillä on joulu.








