


Mainos:


Mikä on olennaisin ero kanalla ja kukolla?
- Kanalla on huomattavasti suuremmat munat.
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Mies sai lääkäriltä paketin viagraa.
Ennen kuin mies ehti ottaa yhtään, tämän puhuva papukaija söi koko paketin.
Lääkkeen mahdollisesta vaikutuksesta pelästyneenä mies laittoi linnun pakastimeen ”jäähtymään”.
Mies muisti linnun vasta puolen tunnin kuluttua ja luuli löytävänsä pakkasesta kuolleen linnun, mutta mitä vielä!
Kun mies avasi pakastimen, sisällä oli hikeä pyyhkivä lemmikki, joka kysyi:
- Uskotko jos sanon, että pakastebroileri ei helpolla levitä koipiaan!
Mitä kärpänen sanoi, kun hevonen söi sen?
- Olen turvassa.
Mitä elefantti sanoi alastomalle miehelle?
- Miten tuon kautta hengitetään?
Miksi hevonen meni kauppaan ostamaan paristoja?
- Että siitä tulisi virtahepo.
Kettu ja jänis kinastelivat metsässä. Paikalle saapui hyvä haltijatar, joka lupasi molemmille 3 toivomusta, jos ne eivät enää riitelisi.
Kettu toivoi ensin: Se toivoi naarasketun.
Sitten jänis toivoi mopon.
Kettu toivoi toisen naarasketun.
Jänis toivoi viiden kilon säkin porkkanoita.
Sitten kettu toivoi ahneuksissaan kolmannen naarasketun.
Jänis hyppäsi mopolleen, heitti porkkanasäkin olalleen ja painoi kaasua.
Mennessään jänis huusi olkansa yli kolmannen toivomuksensa:
-”Viimeinen toivomus on, että ketulla ei seiso!”
Simpanssi tulee baariin ja istuutuu baarijakkaralle.
Baarimikko ei ole uskoa silmiään, mutta kävelee tyynesti simpanssin luo ja kysyy, mitä tämä haluaa.
Simpanssi kirjoittaa lapulle:
- Antakaa minulle yksi whisky on the rocks.
Baarimikko hämmästyksestään huolimatta tuo simpanssille whiskyn jäillä.
Simpanssi ojentaa baarimikolle 100€ setelin ja baarimikko menee lyömään summaa kassaan. Samassa baarimikko pimittää itselleen saadusta satasesta luvatonta tippiä ja palauttaa simpanssille vain yhden euron.
Simpanssi ei ole millänsäkään ja siemailee verkkaan whiskyä.
Hetken mietittyään baarimikko päättää jututtaa simpanssia ja toteaa:
- Täytyy myöntää, ettei meillä juurikaan käy simpansseja.
Simpanssi nappaa paperipalan, kynän ja kirjoittaa lapulle:
- Ei mikään ihme näillä hinnoilla.
Mitä eroa on kesyeläimellä ja villieläimellä?
- Kesyeläin syö kädestä, kun taas villieläin syö käden.
Kummalla puolella seepraa on enemmän raitoja?
- Ulkopuolella











