


Mainos:


Laihialainen emäntä kysyy isännältä:
- Paljonko kello on?
Johon isäntä:
- Se on saman verran kun eilen tähän aikaan, meillä kun kello pysähtyy vuorokaudeksi ettei se kulu.
Laihialainen ilotalossa:
- Mitä maksaa yksi meno-paluu?
Ennen vanhaan Laihialla oli tapa, että bussista maksettiin vasta poistuttaessa.
Tapa jouduttiin lopettamaan sen jälkeen kun eräs laihialaispoika kuoli nälkään.
Miksi laihialaiset lapset menevät metsään jouluaattona?
- He katsovat toiko joulupukki kuusen alle lahjoja.
Laihialaispoika kosi tyttöystäväänsä, ja sai myönteisen vastauksen.
Kysyi vielä morsiamelta:
- Millaisia kukkia haluat morsiuskimppuun?
Tyttö vastasi:
- Oi, kuinka olet romanttinen ja mietit asiaa jo nyt!
Poika vastasi:
- Juu, ajattelin mennä ostamaan siemenet.
Laihialaispoika innostui naimisiinmenosta niin, että meni ostamaan rasian hedelmäpastilleja!
Hääpäivän iltana hän sitten avasi sen, antoi morsialleen yhden, otti itse yhden, sulki rasian ja laittoi piironginlaatikkoon.
Sanoi sitten:
- Loput säästetähän kakaroolle.
Sotilas:
- Tiesitkö että Laihialle on perustettu uusi joukko-osasto.
Toinen Sotilas:
- Älä ihmeessä, minkä niminen?
Sotilas:
- Nuukalaislegioona.
Miksi Laihialla tanssitaan sukkasillaan?
- Jotta musiikki kuuluu naapurikylästä.
Millaista on laihialainen jalkapallo?
- Potkaistaan ilmaan ja huudetaan maali.
Suuri laihialainen yritys järjesti työntekijöilleen kilpailun, jossa se lupasi 100 € palkkion parhaan säästövinkin keksineelle työntekijälleen.
Kilpailun voitti työntekijä, joka ehdotti palkkion puolittamista 50 euroon.











