


Mainos:


Miksi Fazer ei pelaa jalkapalloa?
- Koska se tekee liikaa omareja.
Pesäpallopeli voi olla vaarallista!
- Siinä voi pelaaja palaa.
Valmentaja Pulli eräänä iltana Obersdorfin mäkiviikoilla, totesi baarissa:
- Jos tänä yönä en saa Puikkosta, niin sitten Nykäsen Mattia.
Peräkylän mies kuunteli radiosta naisten hiihtokisan loppuvaiheen selostusta:
- Rako pienenee, rako pienenee!
Siihen mies tuumasi ääneen:
- Huomenna ostetaan meidän emännälle sukset!
Sadalta nyrkkeilijältä kysyttiin, onko nyrkkeily vaarallista.
- 2 vastasi ei, 98 ei ymmärtänyt kysymystä.
5- vuotias poika oli kaupungilla isänsä kanssa ja näki siellä urheilijan, jonka fani oli.
Iloisena poika sanoi isälleen:
- Kato, kato iti! Tuolla on Jali Kulli. Mä meen sanoon sille molo.
Miksi Meksikolla ei ole olympiajoukkuetta?
- Koska kaikki juoksu-, hyppy-, ja uintitaitoiset ovat jo karanneet Yhdysvaltojen puolelle.
Stagala sanoi olevansa valmis sotaan!
Makwan hymyili niin rauhallisesti, että puolet yleisöstä luuli matsin jo päättyneen.
Ammatijalkapalloilijat eivät ole parhaita keskittymään työhönsä.
- He saattavat kesken pelin ryhtyä syöttämään keittiön puolelle.
Stagala tuli kehään täynnä itseluottamusta ja huusi:
- Tänään nähdään yllätys!
Sitten Makwan Amirkhani katsoi häntä täysin rauhallisesti.
Yleisö hiljeni.
Ja yksi katsoja kuiskasi:
- Nyt tuntuu siltä kuin boss fight olisi juuri alkanut…











