


Mainos:


Tuloksia kannibaalien yleisurheilukilpailuista:
- Tutkimusmatkailija sijoittui keihään kärkeen.
Miksi jääkiekkoilijat eivät uskalla mennä Helsingin linja-autoasemalle?
– Koska Kampista joutuu jäähylle.
Miksi naiskiekkoilijat käyttävät alasuojia?
- Ettei tuomarin tarvitsisi ihmetellä, että missävitussa se kiekko taas on!
Miksi pesäpallon pelaajat toivat äitinsä katsomoon?
- Koska heidän piti päästä kotipesälle.
Ammatijalkapalloilijat eivät ole parhaita keskittymään työhönsä.
- He saattavat kesken pelin ryhtyä syöttämään keittiön puolelle.
Ruotsalainen Johan harjoitteli maratonia kaverinsa kanssa Saharassa.
Johan tuumasi:
- Täällä on varmaan kamalan liukasta.
Kaveri ihmetteli:
- Miten niin?
Johan:
- Kun täällä on hiekoitettu niin kamalasti.
Stagala sanoi olevansa valmis sotaan!
Makwan hymyili niin rauhallisesti, että puolet yleisöstä luuli matsin jo päättyneen.
Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...
Mikä on juutalaisten lempiurheilu?
- Viidensadanmetrin sähköaidat.
Ramsaussa Suomen maajoukkueeseen iski kaamea vatsatautiepidemia ja yksi jos toinenkin urheilija joutui hakemaan lääkitystä joukkueen lääkäriltä.
Kävi niin, että kiireessä lääkäri antoi Jari Isometsälle vahingossa masennuslääkettä.
Pian Isometsä kertoikin lehdistölle hiihdon jälkeen:
- Paska on edelleenkin housussa, mutta se ei harmita yhtään.











