


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on Ladan lämmityslaite?
- Hyppynaru hanskalokerossa.
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Isä otti pikku-Pekan mukaan mennessään ostamaan uutta autoa.
- Ostetaan Lada, Pekka ehdotti.
- Eikä osteta! Lada ei ole mikään auto, isä sanoi ja osti komean Mersun.
Ajaessaan autoliikkeen pihasta kadulle isä kysyi Pekalta:
- Tuleeko sieltä autoa?
- Ei tule, Pekka huikkasi.
Isä kaasutti kadulle ja samalla rysähti Lada Mersun kylkeen.
Ladan omistaja meni huoltoon ja kysyi:
- Voisitteko tehdä tästä hiljaisemman?
Mekaanikko vastasi:
- Toki, sammutetaan moottori.
Lada ja aasi tulivat tiellä toisiaan vastaan.
Lada sanoi:
- Minä olen auto.
Aasi sanoi:
- Minä olen hevonen.
Sitten molemmat päästivät oikean röhönaurun ja jatkoivat matkaansa.
Kahvipöydän ääressä rupateltua:
- Voi kun pitäs olla auto.
- Osta Lada!
- Mutta kun ei oo korttia.
- Ethän sinä korttia tarvitse kun auton.
Nuori mies osti ensimmäisen autonsa, vanhan Ladan, ja tuli ylpeänä näyttämään sitä kavereilleen.
- Tässä on muuten kaikki herkut, mies kehui.
- Mitkä herkut? yksi kavereista kysyi.
- No esimerkiksi ilmastointi.
- Missä?
Mies avasi ikkunan käsin veivattavasta kahvasta ja sanoi:
- Tässä. Neljä nopeutta: vähän auki, puoliksi auki, kokonaan auki ja ei mene enää kiinni.
Missä venäläiset säilyttää heinää?
– Ladoissa
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.
Miksi tiedostojen siirto internetistä omalle koneelle on niin hidasta?
- Siksi, kun ne pitää LADAta.








