


Mainos:


Miksi naiset pitävät enemmän poliiseista kuin palomiehistä?
- Kun palomies näkee kuuman kohteen hän alkaa heti ruiskuttaa, mutta kun poliisi näkee kuuman kohteen hän pamputtaa ja pamputtaa, ja saattaa joskus jopa pidättää.
Mitä fyysikko sanoi poliisille jäätyään kiinni nopeusrajoituksen ylittämisestä?
- Hiukkasenkiihdytin.
Olipa kerran mies nimeltä Anteeksi Kuinka ja hänellä oli koira nimeltä Järki.
Eräänä päivänä Anteeksi Kuinka lähti kauppaan. Yhtäkkiä hänen ohitseen juoksi varas rahanippu kädessä. Poliisi etsi varasta ja kuulusteli silminnäkijöitä kaupan lähistöllä.
Poliisi kysyi miehen nimeä:
- Mikä on nimenne?
Mies:
- Anteeksi Kuinka.
Poliisi kysyi nyt vähän kovempaa:
- Mikä on nimenne?!
Mies vastasi:
- Anteeksi Kuinka!
Poliisi huusi nyt miehen korvaan:
- MIKÄ ON NIMENNE!!
Mies vastasi myös huutamalla:
- ANTEEKSI KUINKA!
Poliisi karjui vihaisena:
- Oletko menettänyt järkesi?
Mies vastasi:
- En suinkaan, se odottaa kotona!
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.
Kaksi miesti murtautui apteekkiin ja ryösti kaiken Viagran.
Poliisi ilmoitti etsivänsä kahta ”kovaa” rikollista.
Mitä Tapani Kansa sanoi, kun oli taas ajanut ylinopeutta tutkaan ja poliisi kirjoitti sakkolappua?
- Valtatie kuuluu Kansalle.
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Kusee tehtävän.
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Pidättää paskaa.
Miksi ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivät eivät pääse poliisiksi?
- Pitää olla pidätyskykyinen.
Esko oli vaimoineen liikenteessä, kun poliisi pysäytti auton.
Mies kysyi poliisilta:
- Mikä hätänä?
Poliisi:
- Ajoitte kahdeksaakymppiä viidenkympin rajoitusalueella.
Mies:
- Ei pidä paikkaansa, ajoin korkeintaan kuuttakymppiä.
Vaimo:
- Mutta Esko, sinähän ajoit kahdeksaakymppiä.
Poliisi:
- Saatte myös sakot rikkinäisestä takavalosta.
Mies:
- Onko se rikki? En ole lainkaan huomannut.
Vaimo:
- No mutta Esko, olet tiennyt jo viikkoja, että se on rikki.
Poliisi:
- Lisäksi saatte rikesakkon, koska ajoitte ilman turvavyötä.
Mies:
- Otin sen pois juuri, kun te kävelitte autoa kohti.
Vaimo:
- Hah! Ethän sinä ole ikinä käytänyt turvavyötä!
Mies:
- Pidä nyt jo saatana se turpas kiinni!
Poliisi:
- Anteeksi Rouva, mutta käyttäytyykö miehenne aina tuolla tavalla, kysyi poliisi hämmästyneenä.
Vaimo:
- Ei toki. Vain silloin kun hän on humalassa











