


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
Mikä on hauskempaa, kuin kymmenen vauvaa naulattuna puuhun?
- Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun.
Mikä on pedofiilin mielestä paras asia Halloweenissa?
- Kotiinkuljetus.
Mitä venäläinen ydinvoimalan työntekijä sanoi puhelimeen vuonna 1986 Tšernobylissa?
- Njet problem, normal katastrof
Poika:
- Äiti äiti, miksi isä juoksee alasti pellolla?
Äiti:
- Turpa kiinni pentu ja anna lisää luoteja!
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.
Miksi Afrikassa ei ole apteekkeja?
- Koska lääkkeitä ei saa syödä tyhjään vatsaan.
Trans-tätini on melkoinen friikki, mutta hyvä suutelija.











