Poimintoja aiheesta Yleisvitsit
Mikäli pidit yleisvitsi aihealueen Poika ilmoitti menevänsä naimisiin mummon kanssa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras yleisvitsi.
Astronautti meni kuuhun ja löysi sieltä reisiluun.
Astronautti otti luun käteen ja sanoi:
- Mitä kuu-luu?
Yleisvitsit | Lisätty: 30.10.2022
Mikä on maailman myrkyllisin silakka?
- Kynsilakka
Yleisvitsit | Lisätty: 26.12.2022
Salokylän opettaja huomasi, että poikien ulkohuussin sisäseinään oli piirretty pimpin kuva.
Syyllisten paljastuttua opettaja määräsi poikien poistamaan töherryksen käsityöluokan höylillä välitunneilla.
Kun poikia ei alkanut kuulua, opettaja alkoi kysellä oppilailta missä pojat mahtavat olla.
Vastauksena kajahti:
- Ne jäivät sinne vittua höyläämään.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Olli Ernesti | 11.12.2022
Riitta Väisänen oli menossa kaupungille shoppailemaan ja hänen miehensä kysyi:
- Milloin tulet kotiin?
Riitta vastasi:
- Tulen heti kymppitonnin jälkeen...
Yleisvitsit | Lisätty: 30.05.2023
Mitä Blag sanoi juustolle kun hän halusi tutustua?
- Onpa hauska tutustua.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Lotta Utoslahti | 23.04.2026
Mies kyttäsi ruohikossa sorsia haulikon kanssa.
Kävi niin, että paikalle osui sattumalta metsästyksenvalvoja, joka miehen nähdessään sanoi:
- Ettekö tiedä, että nyt on vesilinnuilla rauhoitusaika?
Samalla hetkellä mies tähtäsi haulikollaan lintuparvea ja ampua jysäytti! Parvesta putosi yksi lintu alas veteen.
Mies sanoin:
- Joo, kyllä tiedän minä... Taas rauhoittui yksi.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hui | 07.06.2023
Miksi matkailijat eivät halua koskaan lähteä Islannista?
- Koska Islanti on tulen ja jään maa.
Yleisvitsit | Lisätty: 19.03.2026
Turisti katseli kun savolaispoika onki laiturilla.
Kysyi lopulta pojalta:
- Syökö kala?
Poika katsoi ihmeissään turistia ja sanoi:
- Eihän se muuten elä.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hessu Hopo | 12.11.2022
Kaksi melkolailla vaiteliasta maalaisukkoa, tapasivat käydä joskus harvoin toistensa luona kylässä.
Toinen ukoista koputti pitkästä aikaa naapurinsa ovea ja asteli tupaan.
Meni varmaan kolme varttia, kunnes talon isäntä kiikkustuolissa istuen rohkeni kysyä:
- No onkos ulkona kylmä?
Siihen vieras vastasi:
- Mitä nyt pari astetta pakkasta.
Johon isäntä:
- Siitä nyt ei kannata paljon puhua.
Vieras sanoi:
- En minä olis puhunutkaan, jos sinä et olis kysynyt.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hsr | 21.05.2023
- Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa...
Tuumi Suomipoika merellä, kun ruotsinlaivan kaiteesta roikkui.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Viking | 20.01.2023