


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä veneilevät poliisit onkivat mielellään?
- Kännikaloja.
Pikku-Kalle ja Ville kehuskelivat toisilleen, että miten vahvoja heidän isänsä ovat.
Kalle aloitti:
- Meidän isä on niin vahva, että se pysäyttää autonkin vaikka yhdellä kädellä!
Ville jatkoi:
- Meidänpä isä on niin vahva, että se pysäyttää vaikka sata autoa yhdellä kädellä.
Kalle hämmästeli:
- Kuinka se on mahdollista?
Ville:
- Isä on liikennepoliisi...
Kaksi miesti murtautui apteekkiin ja ryösti kaiken Viagran.
Poliisi ilmoitti etsivänsä kahta ”kovaa” rikollista.
Poliisi pysäytti blondin, joka ajoi väärään suuntaan yksisuuntaisella tiellä.
Poliisi:
- Tiedättekö, minne olette menossa?
Blondi:
- En, mutta oli se mikä hyvänsä, sen täytyy olla huono paikka, koska kaikki tulevat sieltä pois.
Oli öinen Hampurin katu ja oli hiljaista...
Mutta yhtäkkiä tuon hiljaisuuden rikkoo hirmuinen kiljunta:
- Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler!
Heti kadulle ilmestyy suuri joukko poliiseja, jotka ryntäävät huutoa kohti. Keskellä katua istuu mukiloitu mies.
Poliisi:
- Kuka täällä huusi `Heil Hitler`!?
Mies:
- Minä!
Poliisi:
- Miksi?
Mies:
- Koska minut yritettiin ryöstää.
Poliisi:
- Miksi helkkarissa te sitten huusitte `Heil Hitler`?
Mies:
- Miksikö? Olisitteko tulleet näin nopeasti, jos olisin huutanut vain apua?
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Pidättää paskaa.
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallisa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa.
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon. Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet. He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille:
- Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia. Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne.
Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä ja yksi poliiseista sanoi Pertille:
- Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot.
Pertti vastasi:
- Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja.
Virolainen Pirita vei suomalaisen poliisin baarista asunnolleen ja hoiti kaiken oikein tyydyttävästi ja taitavasti.
Aamulla hän vieläpä keitti hyvät kahvit ja palvelu jatkui vielä päivänvalossakin.
Poliisin ollessa lähdössä Pirita kysyi:
- Miten on sen maksun kanssa?
Poliisi:
- Kuules nyt tyttö, paina heti mieleesi, että Suomessa poliisille on turha tarjota rahaa.
Ukko kysyi poliisilta kadulla:
- Tiedätkö mistä supikoira tulee?
Poliisi vastasi:
- Tyhmä! Supi on tietenkin pannu koiraa!
Ukko:
- Okei, mut yks juttu vähän epäilyttää. Miten sitten poliisikoira on tullu? Ei kai vaan...
Silloin ukkoa vietiin...
Poliisi pidätti miehen, jota epäiltiin murrosta. Oli kova tuuli ja miehen lakki lensi päästä.
Mies sanoo poliisille:
- Päästäkää minut hetkeksi, että voin noutaa lakkini.
Poliisi:
- Ei tule kuuloonkaan. Silloin sinä vain painuisit karkuun. Sinä jäät tähän odottamaan, niin minä haen lakkisi.











