


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä hyviä asioita on asua Sveitsissä?
- Esimerkiksi lippu on iso plussa.
- Mikä on ydy?
- Miten niin?
- No kun ovessa lukee: Ennen altaaseen menoa peseydy.
Pidättekö mattoja kotona?
- Joo
- Meillä ne pysyy pitämättäkin!
Mitä kakka sanoi, kun katsoi peiliin?
- Ei hätä ole tämän näköinen.
Mikä on ruskea, karvainen ja käyttää aurinkolaseja?
- Kookospähkinä rantalomalla.
Mitä tulee kun yhdistää kadun ja valon?
- Katuvalo
Kumpi on isompi: reikä vai läpi?
- Reikä, koska siitä näkyy läpi.
No niin, eiköhän mennä tien yli. Sen ali on vaikea mennä!
Matti ja Teppo ajoivat huoltoaseman pihaan. Teppo sanoi, että Matti ei voi tulla mukaan.
Kun Matti kysyi miksi, Teppo vastasi:
- Tämä asema on vaan Teboil.
En siedä maatuskoja, ne ovat niin täynnä itseään.











