


Yhteistyökumppanin mainos:


Tauski kertoi aloittaneensa joogan.
Kysyttiin:
- Mikä siinä kiinnostaa?
Tauski vastasi:
- No lähinnä ne asennot ja joustavat ihmiset.
Baarissa nainen kysyi Tauskilta:
- Ootko sä aina noin itsevarma?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- En... mutta kahden tuopin jälkeen alan näyttää itsellenikin hyvältä.
Tauski sanoi ystävälleen:
- Mä en enää juokse naisten perässä.
Kaveri yllättyi:
- Ai et?
Tauski huokaisi:
- En. Nykyään hengästyn liikaa.
Tauski väitti olevansa hyvä sängyssä.
Kolme naista oli samaa mieltä:
- Joo, se nukkuu siellä koko päivän.
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Miksi palaatte aina yhteen?
Tauski mietti pitkään ja vastasi:
- Koska suomalaiset rakastaa uusintoja.
Toimittaja kerran:
- Oletteko vain ystäviä Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Tällä hetkellä kyllä.
Henna lisäsi saman tien:
- Ja se hetki alkoi juuri loppua.
Toimittaja kysyi Tauskilta:
- Miten sä päädyt aina lööppeihin?
Tauski huokaisi syvään ja nojasi tuoliin:
- Joillain on PR-tiimi.
Hetken tauko.
- Mulla on viikonloput.
Tauski sanoi olevansa nykyään paljon varovaisempi naisten kanssa.
Kaveri kysyi:
- Miten niin?
Tauski vilkaisi ympärilleen ja vastasi:
- No nykyään mä tarkistan ensin, onko toimittajia lähistöllä.
Kaveri kysyi Tauskilta:
- Monestiko aiot vielä mennä naimisiin Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Niin monta kertaa, että saan bonusleiman vihkikorttiin!
Tauski kertoi yrittävänsä pysyä pois iltapäivälehdistä.
Suunnitelma vaikutti hyvältä.
Harmi vain, että iltapäivälehdet eivät olleet mukana siinä suunnitelmassa.








