Poimintoja aiheesta Turkulaisvitsit
Mikäli pidit turkulaisvitsi aihealueen Turkulainen osti uudet kengät vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras turkulaisvitsi.
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
- Tää on Sunny.
Turkulainen ihmetteli:
- Jaa onk tää mun ny?
Turkulaisvitsit | Lisätty: 19.07.2023
Mikä on ainoa hyvä puoli Turussa?
- Ajatelkaa millaista olisi, jos kaikki turkulaiset asuisivat ympäri Suomea.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 24.07.2023
Turkulaisten avioliitot päättyvät kaikki onnettomasti.
- Puolet avioeroon ja puolet kuolemaan.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 28.07.2023
Kaveri meni Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli:
- Mikä on hätänä?
Poliisi vastasi:
- Koira lähti karkuun.
Kaveri tokaisi:
- Kai se kotiin osaa?!
Tähän poliisi vastasi:
- Joo, mutta nyt minä en osaa.
Turkulaisvitsit | Lähettänyt: Roi | 19.07.2023
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 31.07.2023
Aurajoki tulvi ja autoilijoita kiellettiin ajamasta autolla keskustaan. Kuitenkin veden keskeltä auton katolla seisoi turkulainen viittilöimässä apua.
Pelastajien saapuessa herralta kysyttiin tiukkaan sävyyn, miksi tämä ajoi autonsa opastetauluista huolimatta veden keskelle?
Turkulainen vastasi ja sanoi:
- Kyllä mä näin, että vettä siellä on ja paljon, mutta ensimmäisessä kyltissä luki: TUL-VA.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 19.07.2023
Mitä turkulainen tekee hammaslääkärissä?
- Teettää viisaudenhampaita.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 24.07.2023
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Turkulaisvitsit | Lisätty: 14.05.2025
Mikä on nimitys alkuperäiselle turkulaiselle?
- Åboriginaali
Turkulaisvitsit | Lähettänyt: Turku-Dundee | 05.10.2023
Matin ja Tepon piti tavata toisensa Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Matti meni paikalle ja Teppoa ei alkanut näkymään eikä kuulumaan vielä parin tunninkaan päästä.
Matti odotti vielä puoli tuntia, kunnes kyllästyi ja soitti Tepolle:
- Mis sää ny oikein oot?
Teppo vastasi:
- Mää oon Angolas.
Matti ihmetteli:
- No mitä sää ny siel oot? Meidän piti tavata täällä Helsinki-Vantaan lentoasemal.
Teppo:
- No niihän meiän pitikin, mutta siinä odotellessani menin tiskille ja sanoin sille neidille et an kola. Ny mää sit oon tääl Angolas ja arvaa onks jano?
Turkulaisvitsit | Lisätty: 26.05.2025