


Mainos:


Minkähän takia Suomessa on turkulaisia, eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.
Kaverit keskustelivat seksistä ja miten usein sitä harrastetaan.
Porilainen väitti naama peruslukemilla että seitsemän kertaa viikossa.
Raumalainen siihen kainommin joka toinen tai kolmas päivä.
Turkulainen oli aivan innoissaan ja julisti että kerran vuodessa.
Toiset siihen, ettei tuosta nyt luulisi noin innostuvan. Siihen turkulainen:
- Mutta kun tänään on se ilta!
Kaveri meni Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli:
- Mikä on hätänä?
Poliisi vastasi:
- Koira lähti karkuun.
Kaveri tokaisi:
- Kai se kotiin osaa?!
Tähän poliisi vastasi:
- Joo, mutta nyt minä en osaa.
Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Mitä turkulainen tekee, kun Tepsi voittaa Suomen mestaruuden?
- Sammuttaa Playstationin.
- “Eikö tohon Lukkoon mikään Tepsi“, kysyi turkulainen toiselta.
- “Eiköhän tuolta hihasta vielä jonkinlaista Ässää löydy“, vastasi toinen.
Tamperelaismies kävi Turussa ja kehaisi kaverilleen:
- Kyä näät turkulaiset likat on niiv viisaita, kun ne pystyy kärestä kattomalla sanoon, että kunka iso miähellä o!
Ja jatkoi:
- Se likka nääs otti mun käteni ja sano: Voi, ku su kätes o ni iso ja mulku o ni pieni!
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Turkulaisella nakkikioskilla:
- Saanko kaksi grillimakkaraa, toinen sinapilla, toinen ketsupilla!
- Selvä! Kumpaan laitetaan ketsuppia?








