


Yhteistyökumppanin mainos:


Tamperelaismies kävi Turussa ja kehaisi kaverilleen:
- Kyä näät turkulaiset likat on niiv viisaita, kun ne pystyy kärestä kattomalla sanoon, että kunka iso miähellä o!
Ja jatkoi:
- Se likka nääs otti mun käteni ja sano: Voi, ku su kätes o ni iso ja mulku o ni pieni!
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Kaverit keskustelivat seksistä ja miten usein sitä harrastetaan.
Porilainen väitti naama peruslukemilla että seitsemän kertaa viikossa.
Raumalainen siihen kainommin joka toinen tai kolmas päivä.
Turkulainen oli aivan innoissaan ja julisti että kerran vuodessa.
Toiset siihen, ettei tuosta nyt luulisi noin innostuvan. Siihen turkulainen:
- Mutta kun tänään on se ilta!
Turkulaismies suihkussa:
- Tulinks mää vai onks toi hoitoainetta?
Minkähän takia Suomessa on turkulaisia, eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.
Turkulainen meni Tampereella ravintolaan ja söi aimo lounaan. Lasku oli 99 euroa 90 centtiä.
Turkulainen antoi tarjoilijalle satasen ja jäi odottamaan vaihtorahaa.
Rahaa ei kuulunut, joten turkulainen alkoi suureen ääneen vaatia vaihtorahaansa.
Tarjoilija tulikin, toi 10 centtiä ja kondomin.
Turkulainen ihmetettelemään:
- Mitäs tämä kondomi oikein tarkoittaa?
Tarjoilija:
- Ettei tuollaisia turkulaisia syntyisi lisää.
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Kuinka monta turkulaisvitsiä on olemassa?
- Kolme. Kaikki muut ovat tositapauksia.
- “Eikö tohon Lukkoon mikään Tepsi“, kysyi turkulainen toiselta.
- “Eiköhän tuolta hihasta vielä jonkinlaista Ässää löydy“, vastasi toinen.
Mitä turkulainen tekee, kun Tepsi voittaa Suomen mestaruuden?
- Sammuttaa Playstationin.








