Poimintoja aiheesta Vanhusvitsit
Mikäli pidit vanhusvitsi aihealueen Vanha muna ei maistu vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras vanhusvitsi.
Mummon hautajaisissa saattue oli viemässä haudattavaa väärään suuntaan ja toinen suntio huomasi kauempaa asian.
Suntio huusi hautausmaan toiselta laidalta:
- Helvettiinkö te sitä mummoa oikeen raahaatte?
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Piiparinen | 07.12.2022
Mikä on vanhusten suosikkilaulu?
- Ajetaan me rollaattorilla.
Vanhusvitsit | Lisätty: 03.03.2025
Alzheimerin ensimmäisiä merkkejä kenties, kun vanha mies nousi seksin jälkeen sängystä ja sanoi:
- Pitääkö maksaa vai oletko vaimoni?
Vanhusvitsit | Lisätty: 28.10.2022
Virtasen vaari istuu kapakassa, juo kaljaa ja polttaa tupakkaa.
Nieminen sattuu paikalle ja kysyy:
- Eikös lääkäri kieltänyt sinulta päihteet?
Johon Virtasen vaari vastasi:
- Kyllä mutta hän kuoli eilen.
Vanhusvitsit | Lisätty: 25.08.2022
80-vuotias mies oli lääkärillä ja kertoi:
- 50 vuotta nuorempi tyttöystäväni on raskaana. Olen minä vielä aikamoinen sonni!
Lääkäri kertoi miehelle tarinan vanhasta metsästäjästä:
- Metsästäjä oli kerran metsälle mennessään, ottanut sateenvarjon kiväärin sijasta. Hirvi oli loikannut eteen, mies oli ampunut hirveä sateenvarjolla ja hirvi oli kuoli...
Vanhus tuumasi:
- Mahdotonta, jonkun on ollut pakko ampua sivusta!
Lääkäri:
- Niinpä...
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Al Pachino | 02.06.2023
Dementoitunut mummo oli kirkossa. Pappi saarnasi synnistä ja haureudesta.
Yhtäkkiä kuului penkistä huuto:
- Piru kun vielä persettä kutittaa!
Huutaja laittoi vielä kätensä hameen alle ja jatkoi:
- Senkin vanha satiainen.
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 13.08.2022
Kaksi pappaa oli ongella. Toista alkoi yskittää ja hänen tekohampaansa putosivat veteen.
Toinen pappa ehdotti:
- Ongitaan ne ylös!
Toinen pappa vastasi:
- Joo otetaan repusta syötiksi lenkkimakkaraa. Siihen ne tarttuvat varmasti!
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Xxxtentacion | 16.06.2023
Mummi ja ukki laittoivat nukkumaan jolloin ukki tuumasi että rakasteltaisiko?
Mummilehan moinen sopi, mutta lopulta ukilla ei oikein lemmensauva pysynyt pystyssä. Niinpä hän haki puupalasen ja alkoi sitä sitomaan sauvaan... Siinä välissä mummi pistäytyi uunilla.
Kun mummi palasi, niin ukki ihmetteli:
- Miksi sinä olet tuhkaa sirotellut tupsukan päälle?
Mummi vastasi:
- Jos sulhasta tuodaan paareilla, niin täytyyhän morsiamen olla suruhunnussa.
Vanhusvitsit | Lisätty: 25.05.2023
Pieni vanha rouva käveli kadulla raahaten kahta suurta jätesäkkiä. Yksi pusseista repeytyi ja silloin tällöin 20 euron seteli putosi jalkakäytävälle.
Tämän huomattuaan poliisi pysäytti hänet ja sanoi:
- Rouva, tuosta pussista putoaa 20 euron seteleitä.
Pieni vanha rouva sanoi:
- Niinkö? Minun on parasta mennä takaisinpäin, että löydän kaikki tippuneet. Kiitos, että kerroit minulle!
Poliisi jatkaa:
- No no, eipä kiirehditä niin nopeasti. Mistä sait kaikki nuo rahat? Ethän vain sinä varastanut niitä, ethän?
Vanha rouva sanoi:
- Voi ei ei... Kuulehan, juttu on niin, että takapihani on aivan golfkentän vieressä. Monesti miesgolfaajat tulevat ja pissaavat aidassani olevasta pienestä aukosta suoraan kukkapenkkiini.
Poliisi raapii ihmeissään päätään.
Rouva jatkaa:
- Ensi se todella kiukutti ja ärsytti minua. Tappaa kukat, ajattelin. Sitten mieleeni juolahti ajatus, miksi en voisi hyötyä tästä?
Joten nyt seison usein aidan takana sen aukon luona, hiljaa puutarhasaksien kanssa.
Joka kerta kun joku pistää miehisyytensä aidan aukon läpi, yllätän hänet ja tartun hanskoilla kiinni miehen värkkiin ja sanon:
”Kuulehan, pelin henki on nyt tämä! Se on joko 20 euroa tai leikkaan miehisyytesi poikki!”
Poliisi sanoo nauraen:
- Vai semmoinen juttu... Muuten, mitä tuossa toisessa pussissa sitten on?
Vanha rouva vastaa:
- No, siinäpä se. Kaikki eivät maksa...
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Kusitin | 27.01.2023
Vaari täyttää vuosia ja lapset miettivät mitä he ostaisivat syntymäpäivälahjaksi.
- Ostetaan kirja.
- Ei, kun eihän se oikein näe.
- No, ostetaan sitten radio.
- Mutta kun eihän se kuule.
- Nyt minä tiedän. ostetaan mopo!
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Old fart | 25.03.2024