Poimintoja aiheesta Yleisvitsit
Mikäli pidit yleisvitsi aihealueen Vihainen karhu tuli polulla vastaan vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras yleisvitsi.
Vanha Neuvostoliittolainen partahöylä oli niin nerokas, ettei siinä tarvinnut edes vettä eikä partavaahtoa:
Vesi tuli silmistä ja vaahto suupielistä.
Yleisvitsit | Lisätty: 06.08.2023
Räjäytystyömaalla sattui onnettomuus jossa yksi työmies kuoli. Työkaveri lähti ilmoittamaan suru-uutista leskelle.
Leskirouva itki järkyttyneenä, sitten huolestuneena kysyi:
- Mahtoiko mieheni päästä taivaaseen?
Työkaveri vastasi:
- Varmaankin pääsi, kun ainakin lähti sinne suuntaan.
Yleisvitsit | Lisätty: 11.05.2024
Mistä tunnistaa venäläisen käärmetutkijan?
- Hän on kyyryssä.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Juupetti | 15.08.2022
Kuinka lopetit tupakoinnin?
- Päätin polttaa vain seksin jälkeen.
Yleisvitsit | Lisätty: 29.10.2022
Suomesta on löytynyt kaksi uutta sienilajia:
- Ryypätkääpä ja Naitatti.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Hui | 19.06.2023
Miksi joulupukki huusi viime jouluna?
- Koska pukin kassit jäivät oven väliin!
Yleisvitsit | Lisätty: 02.11.2022
Joka kerta, kun ajamme hautausmaan ohi, isä kysyy:
- Tiedättekö, miksi minua ei voi haudata tuonne?
- Noh?
- Koska en ole kuollut.
Yleisvitsit | Lähettänyt: Dead yet | 05.04.2023
Mikä on intialaisen karvaisen nudistin pahin painajainen?
-Täi mahal
Yleisvitsit | Lähettänyt: Talarm0 | 10.04.2026
Iso turkulainen nahkaliiveissään meni Helsingissä baariin, joi itsensä tukevaan humalaan ja alkoi räyhätä:
- Te vasemmalla puolella olette pelkkiä tolvanoita! Ja te oikealla puolella homoja!
Pienikokoinen helsinkiläinen nousi ylös pöydästä.
Turkulainen ärisi:
- Mitäs sinä rääpäle meinaat?!
Helsinkiläinen vastasi varovasti:
- Anteeksi, pikkuinen vastasi, mutta olen väärällä puolella.
Yleisvitsit | Lisätty: 19.07.2023
Ihmemies McGyver meni mäkkäriin ja tilasi sata juustohampurilaista. Niitä sitten alettiin vääntämään oikein urakalla, ja ihmemies jäi odottelemaan.
Jonkin ajan kuluttua ihmemiehelle tultiin sanomaan:
- Valitettavasti kävi niin, että 99 hampurilaista saatiin tehtyä, mutta juustot ja pihvit pääsivät loppumaan. Kuorma tulee tunnin päästä, joten jäätkö odottamaan vai otatko nuo 99 hampurilaista nyt mukaan?
Ihmemies sanoi:
- Ei kiitos. Mä en ota!
Ihmemies kääntyi sitten kohti ulko-ovea ja lähti vauhdilla ulos ovet paukkuen.
Mäkkärin työntekijä totesi siihen:
- No jo oli ihme mies!
Yleisvitsit | Lähettänyt: Big Mac | 14.03.2025