


Yhteistyökumppanin mainos:


Basisti kyllästyi ikuiseen vitsailuun lajinsa tyhmemmyydestä aina soittimensa kielimääriä kitaraan verraten.
Niinpä tästä viisastuneena hän valmistutti itselleen 5,6,7,8 kielistä soitinta. Loppu tuloksena oli selvä päätelmä, ettei hän tarvinnutkaan ensimmäistäkään niistä hoitaakseen hommansa.
Mikä on basisti jonnen lempi sävellaji?
- Es duuri.
Mistä tietää, että esiintymislava ei ole kallistunut?
- Basistin kummastakin suupielestä valuu yhtä paljon kuolaa.
Mitä näkee kun katsoo basistia syvälle silmiin?
- Takaraivon.
Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla?
-Joulupukilla on lahjoja
Mitä eroa on kontrabassolla ja ruumisarkulla?
- Kontrabassossa ruumis on ulkopuolella.
Miksi basisteista tulee hyviä tulkkeja?
- Koska he ovat jatkuvasti tekemisissä neljän vieraan kielen kanssa.
Kuinka monta basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Neljä, yksi vaihtaa lampun, kaksi pitää tikkaita ja neljäs soittaa ambulanssin.
Mies aloitti bassotunneilla käynnin. Ekalla tunnilla opetettiin soittamaan yhtä nuottia hitaalla rytmillä:
- baumm... baumm... baumm... baumm...
Viikon päästä oli toinen tunti, ja silloin opeteltiin soittamaan vuorotellen kahta nuottia rytmillä:
- baumm, boumm, baumm, boumm...
Viikon päästä miestä ei enää näkynyt ja opettaja soitti kysyäkseen missä mennään. Mies vastasi tohkeissaan:
- Keikkaa pukkaa niin, ettei ehi tulemaan!
Basistilla oli ollut pari kuukautta komea tatuointi olkavarressaan. Kerran treeneissä muut bändin jäsenet kyselivät vitsaillen, eikö se lähde pois pesussa.
Tähän basisti:
- Niin... hmmmm... en tiedä.











