


Yhteistyökumppanin mainos:


Kuka varasti Japanin jokaisesta sushiravintolasta, kaikki sushit?
- Sushihukka
Miksi hevonen meni kauppaan ostamaan paristoja?
- Että siitä tulisi virtahepo.
Siili oli viihteellä ja tilasi baarissa oluen.
Tarjoilija kysyi siililtä:
- Laitanko piikkiin?
Mikä on kengurun ja käärmeen risteytys?
- Hyppynaru.
Miten norsu laitetaan jääkaappiin?
- Avaamalla jääkaapin ovi, laittamalla norsun sisään ja laittamalla oven kiinni.
Miten kirahvi laitetaan jääkaappiin?
- Avaamalla jääkaapin ovi, ottamalla norsun pois, laittamalla kirahvin tilalle ja laittamalla jääkaapin oven kiinni.
Kumpi voittaa juoksussa, norsu vai kirahvi?
- Norsu, koska kirahvi on jääkaapissa!
Muurahaiset olivat rakentaneet uuden ison keon, mutta valitettavasti siitä läheltä kulki norsujen kulkuväylä.
Joku norsuista poikkesi aina välillä kekoa tuhoamaan, ja siitäkös muurahaiset eivät tykänneet. Niinpä he päättivät tehdä asialle jotain...
Muurahaiset päättivät käydä norsun kimppuun, joten he kiipesivät pesän vierellä olevaan puuhun odottamaan norsua.
Ja eipä aikaakaan kun norsu taasen saapui, jolloin muurahaiset hyppäsivät sen niskaan kiinni.
Norsu hetken ravisteli itseään ja sen seurauksena yhtä muurahaista lukuunottamatta, kaikki muut putosivat maahan.
Yksi murkku oli kovasti tarrautunut norsun niskaan ja muut muurahaiset kannustivat tuota onnekasta:
- HYVÄ JASKA, KURISTA SE!
Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
– Nyt olen turvassa.
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Mitä marsu näkee pimeässä?
- Pimeää.
- Onko tämä nyt selvää pässinlihaa?
- Vai pitääkö se vääntää rautalangasta?











