


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi teinit kadehtivat mustekaloja?
- Niillä on aina kahdeksan lonkeroa mukana.
Kuka on ainoa ihminen maailmassa, jonka mielestä kova kankkunen on mahtava juttu?
- Juha Kankkusen vaimo.
Kaveri totesi toiselle baaritiskillä:
- Oluessa on pakko olla naishormoneja.
Toinen vastasi:
- Miten niin?
Kaveri:
- Koska aina kun juon liikaa, puhun jonnin joutavia, enkä osaa ajaa autoa.
Poika kysyi isältään mietteliäänä:
- Isä, mitä tarkoittaa alkoholisti?
Isä vastasi asiallisena:
- Katsohan tuonne joen toiselle puolelle. Siellä on neljä koivua. Alkoholisti olisi sellainen, jonka mielestä siellä on kahdeksan koivua.
Poika:
- Isä, minä näen vain kaksi koivua.
Juhlissa on erotettavissa kaksi ihmisryhmää: toinen ryhmä haluaa jäädä vielä ryyppäämään ja toinen haluaa mennä kotiin nukkumaan.
Mitä yhteistä näillä ryhmillä on?
- He ovat naimisissa keskenään.
90-kymppinen mies meni viinakauppaan ja pyysi myyjältä lasin viiniä.
Johon myyjä:
- Kyllä te nyt olette väärässä paikassa, tämä ei ole ravintola.
Johon mies:
- Olisin vaan pyytänyt ehtoollisen.
Isännällä oli tapana ostaa perjantaipullo.
Pikku-Martta uteli isältä, mitä pullossa mahtaa olla, kun isä muuttuu toisenlaiseksi sitä juotuaan.
Isä kertoi:
- Kuule Martta, juon sitä ihan siksi etten kuule kellon tikitystä ja maanantaina töihin menon kurjuutta.
Vaimo ihmetteli miehelleen ties monennenko kerran:
- Miksi sinä oikeastaan juot noin älyttömän paljon?
Mies vastasi ajatellen selvästikin jotakin syvällistä:
- Juodessani minä ajattelen... ja ajatelessani minä juon.
Mikä on juopon joulukalenteri?
- Kaljakori.
Miksi alkossa on yölläkin valot päällä?
- Ettei siellä olisi pimeitä pulloja.











