


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä eroa on miehillä ja sioilla?
- Sioista ei tule miehiä, kun menevät juovuksiin.
Kaksi metsästäjää on metsällä, kunnes toinen heistä lyyhistyy maahan. Hän ei näytä hengittävän ja hänen silmänsä ovat lasittuneet.
Toinen metsästäjä kaivaa puhelimensa esiin ja soittaa hätäkeskukseen. Hän hengästyneenä huutaa puhelimeen:
- “Ystäväni on kuollut! Mitä minun pitäisi tehdä?“
Operaattori sanoo:
- “Rauhoitu. Voin auttaa. Varmistutaan ensin siitä, että hän on kuollut.“
Kuuluu hiljaisuus, ja sitten laukaus.
Mies palaa takaisin puhelimeen ja sanoo:
- “Okei, mitä nyt?“.
Sanovat, että avannossa pulahtaessa pippeli muuttuu parisenttiseksi.
Kävin kokeilemassa, ei kyllä kasvanut yhtään...
Miksi miehet ovat miehiä ja rotat rottia
- Rotat saivat valita ensin.
“Minä sitä olen viittä vaille mies“, kehaisi nuorukainen naiselleen, ensimmäistä kertaa sänkyyn päästyään.
Miksi paristot ovat parempia kuin miehet?
- Koska paristoilla on sentään yksi positiivinen puoli.
Kaksi miestä vaihtoivat kuulumisia kun näkivät kaupungilla.
- Sullahan on hieno uusi takki. Mistä sä sen olet saanut?
- Sain sen lahjaksi vaimoltani. Se roikkui eteisen naulakossa, kun tulin liikematkalta.
Miehille on vihdoinkin keksitty tehokas ehkäisykeino.
- Urheiluruutu ympäri vuorokauden.
Miksi miesten äly on arvokkaampaa kuin naisten?
- Koska se on harvinaisempaa.
Tiesitkö, että:
– miehet, joilla on kalju päälaki, ovat seksikkäitä.
– miehet, jotka kaljuuntuvat ohimoilta, ovat ajattelijoita.
Entäpä miehet, joiden pakeneva otsatukka yhtyy kaljuun päälakeen?
– He ajattelevat olevansa seksikkäitä.











