


Yhteistyökumppanin mainos:


Lyhytkasvuisille kaunottarille tulossa uusi TV-kisailuformaatti:
”Haluatko pienoismalliksi?”
Rin-tin-tinin isä oli “Sii-tin-tin“ ja emä oli “Emä-tin-tin“.
Valokuvaaja esitteli otostaan
– Tässä fotoni auringosta.
Kuka on KaijaK mies?
– Koo-mikko.
Lampusta otettiin kuva.
- Se on valokuva.
Miksi Mario on lihava ja Luigi on laiha?
- Siksi kun Mariolla on Mamma Mia ja Luigilla taas on Buli Mia.
Parempi tossunalla kuin taivasalla.
Miksi oppilas toi liikuntatunnille avaruuspuvun?
- Koska opettaja sanoi, että harjoitukset on kerran kuussa.
Matti ja Teppo ajoivat huoltoaseman pihaan. Teppo sanoi, että Matti ei voi tulla mukaan.
Kun Matti kysyi miksi, Teppo vastasi:
- Tämä asema on vaan Teboil.
En siedä maatuskoja, ne ovat niin täynnä itseään.











