


Mainos:


Mikä on maailman lyhin kirja?
- Venäjän 2000-luvun sankarikenraalit.
Miksi Tolkien kuvaa kirjoissaan puukansaa niin yksityiskohtaisesti?
- Jotta tietäisimme Entistä enemmän.
Kaksi koulupoikaa kilpaili siitä, että kummalla on vanhempi reppu.
- Minulla on isoisän isän 1920-luvulta oleva reppu, sanoi toinen pojista.
- On minun varmaan vielä vanhempi, vastasi toinen. Se on nimittäin isoisäni isoisän repun reppu...
Pieni tyttö kaivoi takapihalla kuoppaa.
Naapuri tuli paikalle ja kysyi:
- Miksi kaivat kuoppaa?
Tyttö vastasi:
- Kultakalani kuoli.
Naapuri:
- Tuo on aika iso kuoppa kultakalalle?
Tyttö vastasi:
- Niin, mutta se kultakala on sun kissasi vatsassa!
Mistä tietää, että venäläinen lihapiirakka on valmis?
- Kärpänen on saatu kahden leivänkannikan väliin.
Turussa:
- Ja nyt päivän sää.
- Jaa mää vai?
Muuan bassolaulaja oli päässyt aivan liki tyttöä, hieroi hänen rintojaan ja samalla hoki:
- Minä rakastan sinua!
Tyttöä alkoi vähän kutiamaan, kun samasta paikasta vain hyväiltiin. Sitten tyttö lopulta sanoi:
- Ota vähän alempaa...
Poika teki työtä käskettyä ja sanoi hyvin möreällä äänellä:
- MINÄ RAKASTAN SINUA!
- Mikä hiiri kulkee kahdella jalalla?
- En tiedä.
- Mikki Hiiri. Entä mikä ankka kulkee kahdella jalalla?
- Aku Ankka.
- No kaikki ankat, senkin tyhmä!
Rainer kertoi kaverilleen:
- Kun minä aamulla lähden kotoa töihin, niin läpsäisen hellan ääressä seisovaa vaimoani Jasmiinaa, pepulle. Ja kun minä palaan töistäni kotiin, näen minä vaimoni vielä seisovan siinä hellan äärellä, ja yhä hänen pakaransa väreilevät siitä, kun minä lähtiessäni häntä läpsäisin.
Kaveri:
- Ohhoh, onko hän niin lihava?!
Rainer:
- Ei, ei vaimoni lihava ole! On vain niin lyhyet työpäivät.
Ystävykset lähtivät aavikolle retkelle.
Jonkun ajan vaelleltuaan he huomasivat olevansa eksyksissä.
Ensimmäinen aloitti:
- Minulla on hyviä ja huonoja uutisia.
Toinen vastasi:
- Kerro ne huonot uutiset ensin.
Ensimmäinen jatkoi:
- Me joudumme syömään hiekkaa.
Toinen kysyi:
- Mitkä ne hyvät uutiset sitten ovat?
Ystävä vastasi:
- No ainakin sitä on riittävästi!











