


Yhteistyökumppanin mainos:


-Lentokoneessa oli 1000 tiiltä ja yksi tippui lentokoneesta. Montako tiiltä jäi koneeseen?
-999.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin kolmella liikkeellä?
- Avataan kaappi, laitetaan norsu sinne ja laitetaan kaappi kiinni.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin neljällä liikkeellä?
-Avataan jääkaappi, otetaan edellinen norsu pois, laitetaan sinne uusi norsu ja suljetaan kaappiin.
-Leijonalla oli syntymäpäiväjuhlat. Sinne tulivat kaikki savannin eläimet, paitsi yksi. Mikä se oli ja miksei se tullut?
-Norsu, koska se oli siellä jääkaapissa.
-Miten ihme tyyppi ylitti alligaattoreita kuhisevan joen kuolematta?
-Ne alligaattorit oli leijonan synttäreillä.
-Miten tyyppi silti kuoli?
-Lentokoneesta tippui tiili sen päähän.
Mies konttasi ravintolan lattialla.
Tarjoilija riensi paikalle ja kysyi että onko jokin hätänä.
Mies sanoi etsivänsä pientä harmaata palloa, johon tarjoilija ehdotti, että hän voisi auttaa löytämään sen.
Mies vastasi:
- Ei tarvitse, voin kaivaa nenästäni uuden.
Matkustajakoneen lennolla, korkealla ilmassa ollessaan, siitä yhtäkkiä irtosi lattia penkkeineen.
Kaikki matkustajat ehtivät tarttua käsillään riipumaan kiinni, kuka mihinkin.
Ohjaamosta tuli kuulutus:
- Täällä puhuu lentokapteeni. Jos yksi heittää irti koneesta, niin hän pelastaa muut.
Kukaan ei suostunut heittäytymään...
Odotettiin vähän aikaa, löytyisikö vapaaehtoinen ja lopulta yksi sanoi:
- Minä voin jättäytyä irti koneesta...
Ja niin kaikki muut ympärillä ryhtyivät taputtamaan käsiään.
Mitä on viisi kertaa kuusi?
- Metsä
Riitta Väisänen oli menossa kaupungille shoppailemaan ja hänen miehensä kysyi:
- Milloin tulet kotiin?
Riitta vastasi:
- Tulen heti kymppitonnin jälkeen...
Ravintolassa tarjoilija:
- Meillä on myös a`la carte -annoksia.
Asiakas:
- Jaaha, mistä sinne alakertaan pääsee?
Parhaimmat iskurepliikit baarissa:
- Hampaasi ovat kuin kapakkapianon koskettimet. Eivät yhtä valkoiset, mutta yhtä epätasaiset.
- Silmäsi ovat kuin tähdet. Eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan.
Miksi Englannissa ei pelata shakkia:
- Koska heillä ei ole kuningatarta.
Deitti:
- Mitä teet työksesi?
Minä:
- Työskentelen eläinten kanssa joka päivä.
Deitti:
- Voi miten söpöä! Pelastatko niitä?
Minä:
- Tavallaan… mutta en kovin pitkäksi aikaa.
Deitti:
- …?
Minä:
- Olen teurastaja.
Oletko aina miettinyt, miksi tyypit sanovat “ken tietää“ ?
Vaikka ei Keniltä ikinä kuitenkaan kysytä sit mitään.











